wachtbankje IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Val22, 31 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Val22

Val22 Lid

31 mei 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ,

Ik ben nieuw op het forum.
    Wij zijn inmiddels 8 jaar bezig :x , nu intensief in het ziekenhuis. Afgelopen vrijdag eerste iui gehad. Super spannend :) natuurlijk de aankomende 2 weken!

Wie wacht er met mij mee?

2. Wolffjes

Wolffjes Lid

17 mei 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend! Dat is al een lange tijd zeg 8 jaar! Ik wacht gezellig met je mee, mijn iui was dinsdag. Is stiekem erg lang hoor die twee weken. Heb jij ook met menopur en pregnyl moeten spuiten?

3. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Val22 & Wolffjes: Veel succes! Ik duim voor jullie beide dat het raak is!

4. Val22

Val22 Lid

31 mei 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannuuuuuuuuund! Ja ik heb hetzelfde geprikt inderdaad. Hoe voelde jij je na de iui, de daar opvolgende dagen zeg maar?
    En hoe zijn jullie uiteindelijk voor deze behandeling in aanmerking gekomen?

Liefs Val

Esther1991 dankjewel;)

5. Wolffjes

Wolffjes Lid

17 mei 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van de pregnyl had ik direct de volgende ochtend heel pijnlijke borsten, dat zijn ze nog steeds overigens. Verder niet echt ergens last van gehad. Laatste twee dagen voel ik af en toe een steekje en krampje in mijn buik maar geen idee wat dit is. Wil ook niet teveel de loep erop proberen te zetten.

Wij zijn kennelijk beiden kerngezond, ze kunnen geen reden vinden waarom het niet lukt bij ons. Nu de eerste Iui gehad, we mogen 4 pogingen en dan direct door naar ivf. Ik hoop maar dat de Iui ons helpt en dat ivf ons bespaart blijft, maar helaas hebben wij het niet voor het zeggen.

Wat voel jij nu na je Iui??

Dankjewel Esther!

6. Val22

Val22 Lid

31 mei 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Goede vraag! Wat voel ik?
    Ik had:
    pijnlijke borsten, zakt helemaal weg nu hoor.
    Steekjes van de eisprong tot gisteren vanaf vrijdag
    Ijzer smaak
    Menstruatie pijn, dat was gisteren echt even heftig, vanmorgen nog licht nu is het inmiddels helemaal weg.

4 pogingen?!?! Wij moeten er 6. Wij zijn beide dus ook kern gezond:(
    De wacht weken zijn veelte lang:p ik moet het nu gewoon weten hihi!

7. Wolffjes

Wolffjes Lid

17 mei 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eisprong heb ik ook gevoeld inderdaad, die voel ik anders nooit, dat was al een ervaring op zich! Duurt lang idd dat wachten!! Jammer dat je er niet eerder achter kunt komen haha! Braaf wachten dan maar! Ondertussen duimen dat het raak mag zijn voor ins beiden en de rest op het forum natuurlijk die ook op t wachtbankje zitten

Deel Deze Pagina