Hoi, We hebben rechts (onder het blokje met links) een blokje geplaatst met zogenaamde like buttons. Mocht er een button bij zitten die niet werkt dan horen we het graag. Lotte
Hey wat super leuk ! Ga er alleen geen gebruik van maken want anders zit ik hier niet meer zo anoniem ( niet dat ik dat erg ben maar goed haha )
Hoi, zie je rechts de afbeelding met de tekst "Zwangerschapspagina nieuwsbrief etc". Daarboven staat het. Lotte
Ohwwww haha ik snap het! Ik las het ook verkeerd, links als links en rechts en niet als een link Thx!
Ja, het is inderdaad zo dat als je dat gebruikt je op je twitter, facebook of hyvesaccount kunt laten zien dat je zp "liket". Zoals gezegd heeft dit gevolgen voor je privacy (net als met de Steun Sanex actie) dus goed dat daar nog een keer op gewezen wordt.
Hoi Bosi, Wat doet hij niet, ik heb 'm net geprobeerd en hier doet hij het gewoon. Ben je ingelogd bij Twitter? Lotte
Ik heb het geprobeerd met Hyves, maar bij mij komt er op mijn Hyves-pagina te staan dat ik Hyves respecteer i.p.v. ZP ...
Op zich een goeie zaak ... maar dat moet zp zijn natuurlijk, zou je het nog eens willen proberen Josien? Jan
Nu werkt het Jan, super! Kan ik tenminste zeggen dat ik nr. 1 ben die dat respect uitbrengt ! Groetjes, Josien