1e keer psz hele middag gehuild

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door redu, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Mijn dochtertje is vanmiddag voor het eerst naar de psz geweest en ze had er veel zin.
    Haar verteld dat ik weg ging en haar straks weer op zou halen.
    Ze riep heel hard dag mama tot straks en zwaaide ook nog lachend voor het raam.
    Toen ik haar ging ophalen zei de leidster dat ze de hele middag had gehuild en ze huilde ook heel hard om me toen ze me zag.
    Vond het zo zielig.
    met de leidster afgesproken om de volgende keer haar kroel en speentje mee te geven.
    Hoop zo dat het dan beter gaat.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hey dit komt mij griezelig bekend voor! mijn zoontje was vandaag ook voor het eerst naar psz geweest. hij heeft een uur lang staan huilen vanaf t moment dat wij de deur uitliepen. leidster stond op t punt mij te bellen wat ik wilde dat ze zou doen. maar vlak voor ze me wilde bellen werd hij gelukkig wat rustiger en deed erna weer wat mee met de groep. vond het zo vreselijk om hem te zien huilen bah. ik kijk vrijdag even aan hoe het dan gaat (er zit dan een bekend jongetje in zn groep gelukkig) en anders krijgt ie volgende week ook knuffeltje en zn tut mee (tut krijgt ie dan alleen als hij ontroostbaar is)

Deel Deze Pagina