Mijn kleine draaid nu van haar rug naar haar buik als ik dit vertel hoor ik vaak dat het snel is,maar me moeder vraagt het al 2 maanden draaid ze al? Dus belde ik maandag naar haar zegt ze hehe mocht tijd worden Wanneer draaide ze bij jullie? Ze kan het nog niet terug hoor dus we zijn de hele dag bezig
Met 3 maanden deed ze dat en was wel snel volgens het cb. Nu is ze overigens niet zo snel meer maar volgens het boekje.
Zoon met 10 weken van rug naar buik en van buik naar rug Dochter met ongeveer 4 maanden. Allemaal normaal
De mijne konden het allebei ook al heel snel en gelukkig ook allebei eerst van buik naar rug. Daar waren ze heel erg snel mee, maar met 3 en 3,5 maand ook van rug naar buik. Het is absoluut niet laat, maar super snel ook niet. Maar ach wat geeft het en oma`s zijn selectief in hun info hoor, hun kinderen konden alles altijd al super snel lopen met 9 mnd, zindelijk met 1,5, etc. Doen wij later misschien ook wel he ?! Maar je moeder had wel iets enthousiaster mogen reageren, want het blijft toch knap als ze ineens kunnen draain of ze nu 2, 4 1/2 of 8 mnd zijn.
hihi ik ben wel trots hoor en oma ook hoor maar zei dat het vergeleken ons laat is. Pfff zie er nu al tegenop heb een neefje die 9 maanden is en al los loopt dus staat me nog een hoop te wachten.
Elk kind is anders. Maakt het uit wanneer ze het doen? Je kunt ze moeilijk pushen toch?! Mijn zoontje was/is snel en denkt iedereen dat dat zo leuk is... Rustig tutten is ook heerlijk hoor!
Simone is ruim 7 maanden en ze draait nog niet, kruipt nog niet en tijgert nog niet. Maar niemand zegt dat ze achter loopt want ze communiceert ontzettend goed (lees: kan heel goed flirten en manipuleren) en ze kan bijna los zitten en kan blijven staan langs de spijlen van de box. Ieder kindje ontwikkelt zich anders, zolang je ziet dat er vooruitgang in zit heb je geen reden om je zorgen te maken denk ik dan maar
mijn dochter draaide met precies 7 maanden van rug naar buik. Met 7 maanden en 1 week draaide ze ook netjes naar de rug en nu gaat ze ineens heel snel in haar ontwikkeling... de fysio zegt dat de meeste kindjes rollen tussen de 4 en de 8 maanden
Laat je niks wijsmaken. Ik vond dat de onze ook al snel was (5 maand) maar blijkbaar was dat helemaal niet zo, haha. Vergeet niet ervan te genieten, van alle ontwikkelingen en niet steeds denken van oh, oh, het wordt tijd. De onze heeft nog geen tandjes en is al 8 maand. Nou het zal wel, maak me er niet druk om, komt vanzelf hoor
tjonge, dat beloofd nog wat met zo'n oma met zoveel prestatiedrang, arm kindje. mijn zoon was 5 en halve maand en heeft zelfs therapie gehad vanwege een voorkeurshouding. gelukkig heeft hij geen streberige oma en kon hij zich in zijn eigen tempo ontwikkelen.
Dat is lekker snel hoor! Julia deed het ook met 4 maanden, en een maand later kon ze ook weer terug. Lekker vlot meiske! Ik merk wel dat (over)grootouders vaak snel vergeten zijn hoe snel hun kinderen dingen konden Zo vindt mijn moeder alles heeeeeeel snel Die zit gerust de hele dag over haar op te scheppen
Hahahahhaa, nou mijn dochter (10,5 maand) is sinds ca. 2 weken aan het draaien van rug naar buik, dus ik vind jouw dochter hartstikke snel .
Onze meid doet het nog steeds niet.. Ze heeft er echt een hekel aan om op haar buik te liggen. Zitten kan ze wel. Ik maak me er niet druk om het komt vanzelf wel .
Ach meid, laat je niet zo opfokken door je omgeving. Geniet gewoon van je gezondje meisje! Ieder kind ontwikkelt zich in zijn/haar eigen tempo en denk maar zo, tegen de tijd dat ze vier zijn en naar school gaan kunnen ze allemaal lopen en praten. Alleen maar omdat je neefje met 9 maanden kon loslopen maakt hem dat echt geen leuker, liever of slimmer kind dan een kindje die met 1,5 jaar pas los loopt!
Mijn zoontje rolde van rug naar buik en terug met 6 weken. Met 3 maanden vond het ook echt leuk en deed hij het heel vaak. En dan was hij ook nog is een maand te vroeg geboren. Het maakt allemaal toch niet uit hoe snel ze zijn of niet. Als ze maar op hun eigen tempo kunnen ontwikkelen is het prima. Het ene kindje praat waarschijnlijk sneller en de ander zal weer sneller lopen. Als ze 16 zijn kunnen ze bijna allemaal hetzelfde Maar ik herken het wel van mijn moeder. Ik was vroeger heel snel met alles (bijv. ik liep, was zindelijk en kon al korte zinnetjes praten toen ik 12 maanden was). Het liefst wil ze geloof ik dat J. ook zo snel is. Ik vind dat helemaal niet nodig. Ik ga hem niet tegen houden maar ik ga ook niet de halve dag zitten oefenen met dingen zodat hij het maar leert. Het komt echt vanzelf wel.