Uit logeren geweest, nu ondeugender als anders

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lionne, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Onze dochter is begin deze week 2 nachtjes gaan logeren bij schoonzus, man en dochters van 8 en 9.

Sinds ze terug is, is ze ondeugender als nooit te voren.
    Ze knijpt ons, slaat, doet alles wat niet mag, speelt niet meer zelfstandig , en klimt op de bank en springt op de bank.

Hoe krijg ik mijn lieve kleine schattige meisje weer terug?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Ik denk dat het even tijd nodig heeft. Zou heel consequent zijn, zodat ze weet waar ze aan toe is. En verder maar even wat extra aandacht geven. :)

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hihi sorry maar moet even lachen, dit is zo herkenbaar!

Ik negeer het meestal. Alleen bij slaan en knijpen zet ik haar apart (time out). Als ze heel erg druk is help ik haar even goed op weg met spelen maar meestal werkt dat niet :-D. Uitraasen is meestal bij ons het beste..
    Ik moet er altijd wel een beetje om lachen. Het is tot nu toe ook altijd weer over gegaan. Gewoon weer het ritme van thuis!
    Het weerhoudt me in ieder geval er niet van om haar uit logeren te doen.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier ook herkenbaar! Onze meid is niet ondeugend in die mate dat ze gaat knijpen en slaan, enz. Maar ze luistert minder goed, is sneller brutaal, is drukker, vraagt constant aandacht. Ik denk dat het hier komt doordat bij opa en oma toch minder regels zijn, ze krijgt constant aandacht, ze mag langer opblijven, staat vroeger op, druk overdag.

Consequent zijn en structuur werken hier het beste, dus meteen thuis weer in het gareel. Met een dag of twee is het dan ook weer over, gelukkig.

Deel Deze Pagina