O oke>? Klopt dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LittleMeStphnie, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Goeiedag dames,

ik ben stephanie 19 jaar.

Vraagje, vanaf zondag ( na mijn voetbalwedstrijd ) kreeg ik erge last van mijn onderbuik alsof je ongesteld word? gewoon een druk en soms krampjes, rommelende darmen en de misselijkheid begon dinsdag echt samen met hoofdpijn. lucht opboeren ik ben iets donkerder geworden alsof ik even onder de zonnebank ben geweest vooral mijnbuik en bovenbenen. witte afscheiding ( heb maar een inlegkruisje ingedaan ) .

Kan ik zwanger zijn ik slaap bijna niet ben zowat klaar wakker snachts sinds dinsdag. en heb op dindag voor de zekerheid test gedaan zou dit te vroeg zijn geweest>? wanneer zal ik weer testen?:(

2. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Wanneer zou je weer ongesteld moeten worden?
    Ik zou die dag testen als je niet ongesteld wordt.

3. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ja wanneer zou je ongesteld moeten worden en idd met nog een testje weetje iets meer, als je zwanger bent verdubelt je hvg zich met 2 dagen.... en anders even naar je Huistarts!

4. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Oeejj, ja dat duurt nog wel dik 2 weken. en dat betekent dat ik dan al 2 wedstrijden heb kunnen spelen en als ik zwanger blijk te zijn zal me buik dat niet zo leuk vinden :)

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan zou je nu dus rond je eisprong zitten...

In een ander topic van je lees ik dat je twijfelt over je menstruatie van twee weken geleden?

Afgelopen dinsdag heb je negatief getest. Als je al zwanger zou zijn en die laatste menstruatie dus een innestelbloeding was, had je al lang duidelijk positief moeten testen.

Ik vermoed dus dat je niet zwanger bent, maar rond je eisprong zit.
    Als je graag zwanger wilt worden, zou je dus nu het beste kunnen gaan klussen!

Gebruiken jullie ook voorbehoedsmiddelen of helemaal niks?

6. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    ook ziets :( ik heb gister al naar de huisartspost gebeld ( mijn huisarts is sinds deze maand met pensioen ) en daar kreeg ik een nummer voor een overname ( dokter ) , ben 3 x doorverbonden , eindelijk kon ik na 10 mijn bellen mijn verhaal kwijt en die vrouw die sprak me veel tegen en was totaal niet klantvriendelijk of hoe je dat ook noemt. stelde vragen waar zij zelf zowat sneller antwoord op wist dan ik, en na 2 min hing ze al op??.. dus schrok van het moment zelf en heb dus niet meer gebeld omdat ik bang was voor weer zo'n reactie ?.. ik sta er dus een beetje alleen voor.

7. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    en verder wil ik het me mams nog niet vertellen omdat we nog wel 2 maanden met ons huisje bezig zijn ik en mijn vriend. en als we klaar zijn wil ik het pas vertellen maar moet het wel weten in verband met mijn voetbalwedstrijden die zijn vrij heftig qua contact.

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Lijkt me sterk dat je zwanger bent hoor. Je zit nu rond je eisprong, en pas rond je verwachte menstruatie zul je echte zwangerschapsklachten krijgen.. Al zou je nu zwanger zijn, dan zal je nog niet verder zijn dan 1 a 2 weken of nog korter zelfs..

Maar daarbuiten, sporten kan nu nog geen kwaad. Het vruchtje zit goed verstopt achter je schaambeen dus kan totaal nog geen kwaad..

9. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Nee niet meer, omdat we het nu niet erg zouden vinden (ALS) het zou gebeuren omdat we een eigen huis hebben. en maandag nacht hebben we weer gemeenschap gehad.. zou het daarvan kunnen?:(

10. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    oke ja,, sinds dinsdag is het echt heel erg en maandag nacht hebben we weer gemeenschap gehad sinds die dag ben ik doodmisselijk en de rest van de symptomen die ik boven aan genoemd heb.

11. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    o heb er niet bij gezet dat ik echt vaak moet plassen.

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zo snel krijg je echt geen symptomen... ik denk dat je je een beetje teveel op evt symptomen focust :)

13. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    ja dat dacht ik al :p.. maar deze week zou ik het beste kans maken ??.

14. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Zelfs al ben je maandag zwanger geraakt dan heb je nu echt nog geen symptomen hoor,ook sporten maakt echt nog niets uit het, als je zwanger bent is het nog zooooo klein en goed beschermt, suc6 ermee.

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #15 Ytest, 15 nov 2012
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
    Klinkt alsof je wel graag zou willen dat het zo is ;) .. In dat geval zou ik het er eens goed met je vriend over hebben om er samen bewust voor te gaan.

Als je nu 2 weken voor je nod zit, zit je rond je eisprong, en kan die menstruatiepijn en andere klachtjes daar ook van komen..

Net wat be happy zegt, je mannetje verleiden, goed jullie best doen en over 2 weken een testje wagen :)

Heel veel succes!

16. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    hihi :$ ik ben al eens zwanger geweest test was positief maar heb het toen weg laten halen was met dezelfde vriend hoor. maar was echt veelste jong slikte de pil toen wel goed en toch werd ik het ??

en nu ja klinkt stom maar zou ik het juist heel graag willen. heb al een huisje een goede baan. en nu ik het niet ben maar dezelfde symptome als toen heb, hoop ik stiekem op een positieve test. :)

17. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Je kan inderdaad nu nog geen kwaaltjes hebben!! Deze week lekker klussen ;)

Deel Deze Pagina