Testen na spontane miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Floor1984, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor1984

Floor1984 Nieuw lid

15 nov 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Op 18 oktober begon het bloeden bij mij na een zwangerschap van zes weken. Dit bloeden eindigde in een spontane miskraam drie dagen later. Nu is het 15 november en zit ik op mijn nod (geteld vanaf de dag dat ik ben gaan bloeden). Vorige week woensdag op 7 november (dag 21) heb ik een kleine bloeding gehad, ik dacht zelf misschien aan een innesteling, tenminste ik hoop er natuurlijk ook op...... Deze hele week heb ik al een drukkend, spierpijn gevoel in mijn buik. Voelt hetzelfde aan als het begin van mijn vorige zwangerschap. Ook droom ik weer vreselijk veel en mijn korte termijn geheugen is ook niet meer heel goed......

Zal ik weer zwanger zijn? Ik durf niet zo goed te testen........ Wie heeft hier ervaringen mee? Wie is er na een spontane vroege miskraam meteen zwanger geworden en wanneer hebben jullie getest?

Groeten Floor

2. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Kan je helaas niet helpen maar weet wel dat je na een mk veel vruchtbaarder ben dan normaal en na een bevalling is dat ook dus het zou zo kunne anders nog paar daagjes wachte en dan testje doen

3. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ik las ergens dat hcg in urine na de miskraam er nog 4 tot 6 weken in kan zitten

4. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ik heb een week na mijn miskraam getest en die was omo wit. Bij mij was het dus al snel weer helemaal weg, maar ik hoor ook wel dat het even kan duren dus tja moeilijk te zeggen denk ik.

Liefs

5. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ow wat naar voor je **knufff**

ik ben zelf in mei zwanger geraakt,testte in juni positief,helaas al snel een vmk..... nadat de bloeding gestopt was heb ik nogmaals getest en omowit.. ik was dus schoon..... ben na die tijd niet ongesteld geworden,maar testte in juli weer positief.... helaas is dat ook mis gegaan!

Als ik jouw was zou ik gewoon wachten tot je (vermoedelijke) nod en anders er gewoon een g oedkope KV2v5 test tegenaangooien!

sterkte en succes met je keuze!

Deel Deze Pagina