Denk wel dat je nog niet op je top zit, dus raak niet in de stress als je er morgen nog eentje doet die vervolgens nog 'positiever' aangeeft...
Blij dat ik eindelijk een positieve heb! Was me bijna zorgen gaan maken ! We hebben vanmorgen geklust, en verder zien we elkaar niet deze week, dus ik weet niet hoe groot de kans is.. Maar nogmaals, ik ben erg blij met een positieve piek! Geeft me een hoop rust!
Ik denk dat deze negatief zijn.. maar je hebt ze ook op een ander topic geplaatst volgens mij? Even de reacties afwachten dus Succes!
En denk je dat er een klein kansje is, aangezien we de ochtend voordat ik de piek meette geklust hebben ?
Nou, wie ben ik, maar ja sperma kan toch soms al drie dagen (5 max dacht ik maar dat is wel bijzonder) in leven blijven?! in dat geval wel!!! Het blijft lastig want jij ziet je vent niet meer en het moet op de ene dag aankomen....maar het kan wel volgens mij, hoor! Ik hoop het echt voor je!
Het was even stil maar nu ben ik er weer! Hoe gaat het met iedereen? Mijn ovulatietest was gelukkig weer positief eergisteren dus mijn eisprong moet geweest zijn en geklust ook! Doen ons best......
Dames, ik ga dit topic effe afmelden want het ging over de ovulatietest van vorige maand, dus nu niet zo relevant meer