Action testen, nooit gekke dingen mee gehad. Wit was wit Geen hcg was ook nooit met doorlopen een streep Nu ineens met doorlopen gelijk een roze streep dikke streep (zeker geen opgehoopte inktvlek) Na 5 minuten was die streep weg Kruidvat plus test (blauw dus niet echt betrouwbaar) heel licht streepje denk ik... En andere acriontesten deden hetzelfde Ovulatie test donker bijna positief (terwijl ik ook voor nod nooit een tweede streep daarop heb, of alleen echt heel tuur) Wie heeft dit ook gehad en wat was de uitkomst? Ik maak mezelf zoals vanouds weer compleet gek Foto 1 is het doorlopen (binnen 30-60sec) Foto 2 is binnen 5 minuten Deze foto is de kv+test
Mijn temperatuur daalt. En heb spotting gehad direct na "eisprong" eisprong was vermoedelijk 2 dagen later als dat FF aangeeft. Mijn gevoel zegt deze testen kloppen niet
Ah ja dat is het voorgedrukte streepje die je ziet tijdens het doorlopen.. die zag ik ook altijd eventjes.. ik zat dan ook te kijken en met langer door laten lopen verdween het helaas weer
Dit heb ik echt nog nooit gehad met action zwangerschapstesten, gebruik die echt al jaren maarja denk dat het inderdaad wel klopt want de rest is allemaal negatief en gevoelsmatig ben ik ook denk ik pas 7 dpo en gaf ik toe aan een impuls om te testen... 7 dpo zou nog niet eens kunnen We gaan het zien maar denk loos alarm
dit is wel spannend ja, een streep tijdens het doorlopen die daarna weg is heb ik nog nooit meegemaakt dus daar heb ik geen ervaring mee. Ik zie wel de lichte blauwe streep, maar durf dus niet te zeggen of dat iets betekent gezien de reputatie van deze test
in sommige gevallen is een positieve test op 7 dpo wel mogelijk als je een vroege innesteling hebt gehad. Ik had deze ronde een innesteling op 4 dpo (menstruatiekrampen gehad voor een paar uur) en op 7 dpo positief getest met een first response (goedkope variant van de predictor) maar action testen zijn ook niet super gevoelig en meer voor rond NOD om mee te testen