We zijn gister met precies 16 weken voor de geslachtecho geweest maar helaas. Ze durfde het niet ze zeggen ze neigde naar een jongen omdat er wel wat veel zat voor een meid maar het konden ook de lipjes nog zijn???? Wat denken jullie ervan? Het zijn 4 foto's totaal.... Bekijk bijlage 94840
ik neig ook meer naar een meisje omdat op de eerste paar foto's lijkt alsof de navelstreng tussen de beentjes zit en bij een jongen zie je op dit termijn toch echt wel duidelijk een plassertje en balletjes en zeker vanuit deze positie. mag je nog een keer gratis terug komen of niet?
Nou kom met 18 weken terug maar of het gratis is????? Ga er maar niet vanuit ze heeft er niks over gezegd iig!
hmm appart.. vaak mag je als het de eerste keer niet te zien is een keertje gratis terug komen. ook al zag ze het bij ons 85% zeker met 16,4 weken ik mag toch een keertje gratis terug komen. aanstaande maandag heb ik de herhaling terwijl we eigelijk al heel zeker weten dat het een meisje is omdat het op de 20 weken echo zeer duidelijk te zien was. ze wou het bij ons expres na de 20 weken echo doen omdat als we het dan nog niet zeker hadden gezien we nog een kans zouden hebben. nu word het maandag gewoon even lekker naar ons meisje kijken in plaats van echt gericht op het geslacht.
Ik weet het eerlijk gezegd niet goed. Ik heb onze kleine man niet meer van onder zijn kontje gezien hoe het nu uitzag.
Ik neig naar een jongen behalve op de laatste foto. denk dat je niks anders kan doen dan afwachten en terug gaan.
ik denk ook een meisje.. en ik denk dat omdat wij met 16 weken ook een echo van ons jongetje hadden gemaakt en ook bijna dezelfde fotos hebben en daarop was al heel duidelijk een piemeltje te zien. dat zie ik hier niet dus ik zeg voor 90% dat het een meisje is
ik neig ook naar meisje.. vooral bij de laatste foto's lijken er heel vaag 3 streepjes te verschijnen... maar idd dit is wel moeilijk te bekijken.
Ik denk toch aan een jongen, ik vind de echo's wel slecht Hopelijk krijg je de volgende keer een beter beeld
Waarom vinden jullie de echo's slecht dan? Ik vind het wel duidelijk ze heeft hem zelfs uitvergroot en dan zie je ook precies dit....Zelfs de 3d stand heeft ze geprobeerd
Ik denk een jongen! Ik kan het beroemde 'hamburgertje' niet spotten op de echo's en zie (vooral op de eerste foto) echt balletjes en een piem! edit: Heb nog eens gekeken ... en die laatste echo foto brengt mij toch weer aan het twijfelen! Dus sorry .. aan mij heb je niks
Ik twijfel. Ik kan juist niet echt balletjes zien. Bij een meisje "puilen" de schaamlipjes in een vroeg stadium ook wat meer naar buiten. Voor mijn gevoel kan het nog beide zijn.