Wanneer nu ei?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Britt1, 29 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb nu 2 dagen een positieve ovulatie test.

De bovenste is van vanochtend 10.30. Wanneer kan ik nu mijn ei ongeveer verwachten. moet ik erekenen met de eerste positieve test en daar 24-36 bij optellen of bij de laatste.

Mij temperatuur was nog laag vanochtend.

Groetjes
    Britt

2. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Doordat ik mijn temp bij hield, maanden lang. En elke keer was het 't zelfde. En dan, 12 dagen erna werd ik weer ongesteld... Elke ronde hetzelfde... tot die ene keer dat ik niet ongesteld werd;)

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ben je nu zwnager?!

Ik heb voor mijn vorige zwangerschap digitale ovulatietesten gebruikt, maar vond het een beetje duur allemaal. Alleen vind ik die streepjes altijd zo onduidelijk en weet ik dus nog niet waar ik aan toe ben..haahaa schiet lekker op zo he?

Temperaturen deed ik voor mijn vorige zwangerschap ook. Ik temp nu alweer 4 maanden. Heb in juli bij 9 wk een MK gehad. Daarna weer gaan tempen om te kijken of ik wel een ei had.
    1e keer niet en daarna heel laat 2x op dag 21 pas.

Hoop dat we nu nog een kans hebben. Zou het echt jammer vinden om zo naar de volgende ronde te gaan zonder het te hebben geprobeerd.

Britt

4. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Nee, mijn zoontje is nu 5 maanden. We gebruiken nu ovulatietesten om ervoor te zorgen dat we NIET zwanger raken... haha... Dus pas als we een positieve test gehad hebben laten we de condooms liggen.. hah!

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ah op die manier!
    Ik ben na de geboorte van ons zoontje ook niet meer aan de pil gegaan. Ben de eerste 9 mnd ook niet ongi geweest dus dat scheelt. Toen hij een jaar was, hebben we gezegd dat een tweede welkom zou zijn. En toen was ik ook direct zwanger zonder dat we er echt voor gingen. Niks tempen of testjes, maar ja nu wil ik het weer te graag denk ik.
    Hoop dat het toch nog goed komt deze maand.

Bedankt voor je reacties in ieder geval!

Liefs Britt

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Nou hij kon dus nog donkerder de streep..haahaa

Groetjes Britt

7. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Dan is je eisprong dus vanaf je echt positieve test binnen 24 tot 48 uur. Dus klussen!

Die anderen zijn trouwens naar mijn idee niet positief hoor ;)

Liefs

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Nee, maar zonder dat ik die laatste had, dacht ik dat dus wel omdat ze even dik en paars zijn. Nu ik die laatste heb gezien weet ik dus pas wat een positieve test is. Ik deed altijd digitale testen en daar was het heel duidelijk. Dit is de eerste keer met deze testen. Nu weet ik wat ik kan verwachten, mocht het nog een maand nodig zijn. Wat ik natuurlijk niet hoop.

groetjes Britt

9. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ik dacht ook eergisteren dat mijn test positief was, totdat ik gisteren een nog donkerdere streep had ;)

Hoop dat het deze maand ook raak is. Lijkt erop dat we gelijk opgaan bijna.

Liefs

10. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Hoi Britt1,

Die laatste is idd heel erg duidelijk.
    Momenteel wacht ik ook op ovu, heb banner op 28dagen staan, maar weet cyclus niet exact.
    Mijn testen zijn nu net als jou begin testen, maar die laatste, zo hoort dus een echte positieve test te zijn......
    Nog ff doortesten voor mij dan, maar tegelijk ook door klussen ;)

11. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hebben nu gisteren avond geklust. Vanochtend was de streep al een stuk minder dik, maar nog wel dikker dan de rest. Dus misschien zo nog even klussen als man thuis is en kleintje nog slaapt!

Bright@ Hoop ook voor jullie dat het raak is. Met die testjes moeten we toch haast wel goed zitten nu!

Bikkel@ Ja dacht echt dat ik al een positieve test had. Nu weet ook jij waar je op kunt rekenen. Hoe was je test vandaag?

Britt

12. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Britt1@ mijn test was net zoals jou nog niet positieve testen, ik wacht dus nog op "de" paarse streep. Ik heb wel mijn banner aangepast op een 30dagen cyclus ipv 28

Deel Deze Pagina