schommelstoel??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetangel100, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik zou zo graag een schommelstoel willen op de babykamer, niet echt zo'n ouderwetse, maar een van riet of een 'modernere' houten.
    Ik heb al op marktplaats en speurders gekeken, maar kan een beetje redelijk in de buurt niets vinden...

Heeft iemand nog een idee waar ik een schommelstoel uit kan halen?

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik zag ze laatst bij de gamma hij hoort eigenlijk bij een tuinstel maar met een leuk kleurtje kan hij zo de babykamer in en hij is ook niet zo duur hij was toen 70 euro.

3. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik geloof dat ik ze bij de ikea ook weleens heb zien staan!

4. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik heb een tweedehands schommelstoel! Uit een tweedehandswinkel. Hij was donkerbruin, en met erg lelijke stof bekleed, maar is inmiddels geschilderd en wordt nu prachtig! Aangezien wij niet heel veel ruimte hebben, is het een leuke kleine stoel geworden, die zelfs inklapbaar is (erg practisch!). Dus ik zou zeggen: zoek eens of er een 2ehandswinkel in je buurt zit. Vaak kun je hen ook vragen of ze je wat laten weten als er toevallig een schommelstoel binnenkomt die binnen jouw ideeen valt!

5. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Een tweedehandswinkel heeft vaak wel schommelstoelen. ik zou het zeker aanraden:
    Mijn dochter sliep de eerste 3 maanden niet, en al schommelend besefte ik me dat de uitvinder van de schommelstoel vast een papa of mama moet zijn geweest. En nog steeds (ze is inmiddels bijna 2) lees ik haar 's avonds voor het slapen gaan voor op de schommelstoel en als ze ziek is schommel ik haar daarmee in slaap. Succes verzekerd! :)
    En bij sommige grote baby zaken zoals de Babydump of de Babystunter hebben ze er ook 1, hoewel die vrij prijzig is.

6. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Zag er hier laatst bij zown winkeltje die spulletjes van wehkamp terug krijgt.. volgens mij was ie rond de 100,- maar goed wel "nieuw" en modern.

helaas is ons kamertje te klein, anders had ik er ook graag 1 gewilt.

Deel Deze Pagina