is alleen te zien als je hem echt voor je hebt, dus als zij ook zulke streepjes heeft betekent het waarschijnlijk helemaal niets, heb iedere x zo,n streep op die test staan
Ik zie op jouw test niets, maar ik heb nog nooit vals positief getest met kv, hij staat trouwens ook heel licht op de actiontest Normaal is niet zwanger bij mij echt wit, dus het is spannend! Tja, hij is gewoon heel licht, maar mijn nichtje is net geweest, heb hem haar laten zien en zij ziet hem ook Ik wordt nu toch een beetje blij..... een beetje maar hoor, hij moet echt een stuk donkerder worden!
zie hem op mijn mobiel wel, en als ik hem voor me heb ook, die actiontest heb ik ook gedaan, daar staat ook een licht streepje op, ach we zien het wel, ga me eigen niet blij maken met een dooie mus
Dank je wel voor je positieve woorden! Moet zeggen dat ik met de mk ook mijn testen niet eens zo gek donker werden. Bij mijn zoontje was ie stukken donkerder! Testen van kv zijn helaas wel veranderd.
hahaha, dat kan ik niet! heb een oude mobiel, en kaart van de fototoestel zit nog vol, bovendien ben ik zo'n t**t die dat ding niet eens zo krijg dat ik een foto kan maken, laat staan hier op zetten :x Echt iemand moet me dat eens leren :x:x:x Ik kan leidingen leggen, vloeren, stucen, behangen en schilderen, MAAR een foto maken en op de computer zetten: NIET Mmm en opgedroogd is ie toch stukken duidelijker dan die van gisteren, echt turen hoef ik nu niet eens......Ik wordt nerveus van mezelf!
Als jullie een vergelijkbare test willen zie: in het topic van Iris6weken staat haar test onder bericht 8, zo ziet die van mij er nu, dan hebben jullie een idee
hier nog 1, heb je wel naar de vergelijkbare foto gekeken, het is niet dezelfde test natuurlijk, maar dan heb je een idee hoe het er hier uitziet.
Ja daar zie ik wel wat op....die moet jij toch ook met je telefoon hierop krijgen... Of wist je niet hoe?
ik heb nog een heel oude telefoon, daar kan ik vast wel een foto mee maken al maakt die niet echt scherpe foto's , heb er geen draadje of hoe het ook moet bij.
nee, ook dat niet haha, was ik vergeten, ik zat aan kabeltjes te denken Heb geprobeert of ik een foto kon maken met mijn mobiel, maar ik zie hem dan nauwelijks Maar een streepje op een kv is meestal wel een positief teken? Toch? In dit geval op 2 kv testen, wel heel licht, maar ik ben natuurlijk erg vroeg.