Hoe betrouwbaar is kv 2 v 5?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    is alleen te zien als je hem echt voor je hebt, dus als zij ook zulke streepjes heeft betekent het waarschijnlijk helemaal niets, heb iedere x zo,n streep op die test staan

2. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    vet vaag want op me telefoon zie ik ze wel staan en in het echt hmmm lekker vaag weer

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamabri hoe is je testje nu?

4. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    ben benieuwd.....

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zie op jouw test niets, maar ik heb nog nooit vals positief getest met kv, hij staat trouwens ook heel licht op de actiontest :cool: Normaal is niet zwanger bij mij echt wit, dus het is spannend!

Tja, hij is gewoon heel licht, maar mijn nichtje is net geweest, heb hem haar laten zien en zij ziet hem ook :) Ik wordt nu toch een beetje blij..... een beetje maar hoor, hij moet echt een stuk donkerder worden!

6. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    zie hem op mijn mobiel wel, en als ik hem voor me heb ook, die actiontest heb ik ook gedaan, daar staat ook een licht streepje op, ach we zien het wel, ga me eigen niet blij maken met een dooie mus

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank je wel voor je positieve woorden! Moet zeggen dat ik met de mk ook mijn testen niet eens zo gek donker werden. Bij mijn zoontje was ie stukken donkerder! Testen van kv zijn helaas wel veranderd.

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mamabri martel ons niet zo schiet op met die foto :p

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

#49 mamabri, 15 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2013
    hahaha, dat kan ik niet! heb een oude mobiel, en kaart van de fototoestel zit nog vol, bovendien ben ik zo'n t**t die dat ding niet eens zo krijg dat ik een foto kan maken, laat staan hier op zetten :x Echt iemand moet me dat eens leren :x:x:x

Ik kan leidingen leggen, vloeren, stucen, behangen en schilderen, MAAR een foto maken en op de computer zetten: NIET

Mmm en opgedroogd is ie toch stukken duidelijker dan die van gisteren, echt turen hoef ik nu niet eens......Ik wordt nerveus van mezelf!

10. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ohhhh spannend zeg mamabri!!!! Hoop het voor je. :)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als jullie een vergelijkbare test willen zie: in het topic van Iris6weken staat haar test onder bericht 8, zo ziet die van mij er nu, dan hebben jullie een idee :p

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Tijd voor een Clearblue dig morgen? :D

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, joh, dat lijkt me veel te vroeg! Ik geloof nooit dat die positief zegt.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Baal zo dat je geen foto kan plaatsen.....

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

hier nog 1, heb je wel naar de vergelijkbare foto gekeken, het is niet dezelfde test natuurlijk, maar dan heb je een idee hoe het er hier uitziet.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja daar zie ik wel wat op....die moet jij toch ook met je telefoon hierop krijgen... Of wist je niet hoe?

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb nog een heel oude telefoon, daar kan ik vast wel een foto mee maken al maakt die niet echt scherpe foto's , heb er geen draadje of hoe het ook moet bij.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh je kan niet op het internet met je telefoon?

19. yem

yem Niet meer actief

Ik ben benieuwd naar de foto :D je houdt het wel spannend :D

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

nee, ook dat niet haha, was ik vergeten, ik zat aan kabeltjes te denken :D

Heb geprobeert of ik een foto kon maken met mijn mobiel, maar ik zie hem dan nauwelijks :(

Maar een streepje op een kv is meestal wel een positief teken? Toch? In dit geval op 2 kv testen, wel heel licht, maar ik ben natuurlijk erg vroeg.

Deel Deze Pagina