Dames, ik word een beetje onzeker.. volgens mij ben ik zwanger van ons eerste kindje.. echter vorige week donderdag heb ik test gedaan (3dgn voor nod).. deze was super vaag máár er was een streepje.. zaterdag nog x gedaan (1dag voor nod) en bleef het zelfde als donderdag.. nu had ik gister ongi moeten worden, maar niet geworden.. vandaag ook niet.. dus net ff kruidvat testje gedaan (2v5 hoor goede resultaten ..) maar deze is weer vaag..echter streepje wel iets beter aanwezig!! Vraag me af of ik nu toch echt happy mag zijn! Owja, lijntje was binnen 5min zichtbaar! Alvast bedankt voor de tips
Vind hem ook best duidelijk! je zou ook een clearblue kunnen doen met indicator. Toen ik zo'n streepje had, was die ook positief.
Qua kwaaltjes, en dit streepje ga ik toch bijna geloven dat het inderdaad echt is .. maar ga de andere woensdag nog ff proberen .. zo man-lief verassen als ie thuis is
@famke Mijn testen waren net zo vaag Heb inmiddels 2 CB testen gedaan en die zeggen toch echt dat ik zwanger ben.... dus gewoon die even halen
Vind die van CB zo duur ga er nu toch maar vanuit dat ik zwanger ben!! Wauw.. eerste ronde, eerste kindje Woensdag ga ik ff met HA bellen, hoe en wat verder mijn HA kennende moet ik daar ook nog x testen!
Ik wil je geen naar gevoel aanpraten maar ik heb slechte ervaringen met licht blijvende testen... Dit betekende voor ons onze eerste miskraam vorig jaar. Maar ik hoor ook vaak genoeg dat het wel goed gaat, duim voor je!
er zijn vrouwen die niet meteen heel veel hcg aanmaken en als je 1 of 2 dagen na je eigenlijke nod test kan het streepje toch echt nog wel vaag zijn zo was het bij mij ook, dus we gaan niet uit van een miskraam!
Nee we gaan zeker niet uit van een miskraam! .. positief blijven .. Heb ook ff gegoogled op vage tests..nou dan zijn ze er nog 10x vager
dat bedoel ik. positief blieven denken! Ik heb 14 nov pas een echo en als ik niet positief blijf dan word ik gek
Haha jaa snap ik! Zal deze week ook ff contact zoeken met verloskundige..geen idee hoe druk t hier is
doe dat! maar heeft niet veel met drukte te maken maar bij de meeste verloskundige krijg je pas een echo met 8 weken vandaar
mijn testen waren afgelopen week ook licht positief en de clear blue gaf 1-2 weken aan Vandaag toch nog maar een nieuwe cb gedaan en ja hoor nu staat er 2-3 weken dus er gebeurd toch wel echt iets
duidelijke streep hoor! streep = zwanger! dus gefeliciteerd! heb je ondertussen nog een keer getest? Ik had dat bij mijn eerste ook hoor, had 3 dagen voor nod ook een dun streepje, dat elke dag ietsje duidelijker werd. pas een paar dagen na nod een dikke streep. Maar die van mij waren echt nog veeeeeeeel vager dan die van jou! en ik heb toch echt een gezonde zoon rondhobbelen Dus zit vast helemaal goed!