hoe betrouwbaar is Microgynon 30?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door muisje14, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik slik deze pil nu 13 jaar en regelmatig vergeten, ook meerdere per week. Nooit zwanger geraakt. Maar zodra ik echt stopte was ik direct na de eerste menstruatie zwanger. Blijkbaar erg vruchtbaar, maar niet terwijl ik deze pil slikte.

Ik ben er dus erg blij mee. Maar wat al gezegd is, geen enkele pil is 100% betrouwbaar.

2. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Gelukkig gewoon ongesteld geworden gisteren.

3. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(Belgiƫ)
    Hier ook iemand die 5 jaar geleden door deze pil heen zwanger is geworden

4. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Ik denk niet dat het aan de pil zelf ligt maar op hoe jou lichaam erop reageert.
    Ik heb zelf jarenlang microginon 30 gebruikt, toen werd ik zwanger van mijn oudste dochter, altijd stipt ingenomen, nooit vergeten..
    Toen kreeg ik de 50mg ervan, en toen door de pil heen zwanger geworden van mijn jongste dochter.. dus voor mij zowiezo geen pil meer ;)

5. Steenbok1983

4 sep 2012
    37
    0
    0
    Hoi,
    Mijn eigen ervaring is dat de microgynon 30 een prima middel is. Ik heb hem bijna 10 jaar gebruikt en ben in ieder geval nooit zwanger geworden! Volgens mij gebeurd dit ook bijna nooit,mits je hem op tijd inneemt,niet vergeet en hem er niet uit spuugt of diarree hebt. Je hoort idd wel eens verhalen die het tegendeel bewijzen,geen idee hoe dat kan...

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

In mijn geval: 100% betrouwbaar. Heb het ongeveer 5 jaar geslikt, nooit klachten, en nadat ik gestopt was meteen zwanger.

7. Remoon

Remoon Actief lid

24 aug 2013
    148
    0
    16
    NULL
    samenwonend
    Deze pil heb ik ook 5 jaar geslikt ongeveer...
    Vaak vergeten, maar nooit zwanger geworden...
    Dus voor mij werkte deze pil prima:)

Deel Deze Pagina