Onduidelijke ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anto1909, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedenavond,
    Hopelijk kan een van jullie (of meerdere natuurlijk) mij helpen.
    Ik heb 9 iui pogingen gehad, voordat ik in de medische molen terecht kwam dacht ik dat m'n cyclus vrij stabiel was. Volgens de telling steeds het moment gepland van ovulatietesten. Nooit een ovulatie test positief gehad (dipstick). Tussen de iui rondes door heb ik als een gek getest. Vanaf laatste dag menstruatie t/m de positieve ovulatietest. Ik had onregelmatig elke maand knallende testen!!
    Nu heb ik voor de tweede maand dat het test streepje wel opkomt, maar niet knalt. Vorige maand had de fertiliteitsarts een echo gedaan en zag toen dat een follikel recent gesprongen was, er zaten er nog kleinere in de buurt, maar de eisprong was een feit. Toch heb ik dus geen knallende test gehad. Nu deze maand lijkt het er weer op dat ik geen knaller krijg. Eergisteren had ik nog voor de tweede dag een oplopend streepje, maar sinds gisteren weer Omo wit.

Heeft iemand enig idee wat er zou kunnen spelen?
    Bedankt alvast

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Welke testen gebruik je?

Ik had eerst die van action maar kreeg geen knaller. Wel een duidelijke eisprong te zien in mijn temperatuur.
    Overgestapt op een ander merk en gevoelige testen, en voila!

Deel Deze Pagina