Bedankt voor je lieve en uitgebreide reactie. Ik ben zelf wekelijks bij mijn eigen psycholoog in verband met traumaverwerking. Gelukkig kregen we het de vorige zwangerschap redelijk onder controle. Zo heb ik de eerste weken bij elke afspraak van tevoren in de auto met de angelsound geluisterd omdat ik continue bang was dat ik weer tijdens een echo te horen zou krijgen dat ook S. overleden zou zijn. Uiteindelijk is in samenspraak met de leidinggevende gynaecoloog toen besloten bij 37 weken in te leiden maar wat een enorm gevecht was dat. Uiteindelijk gaven ze toe dat ze niet langer hadden moeten wachten (hij woog 4 kilo en zat vast met zijn schouder). Maar ik wil niet weer in dezelfde situatie terechtkomen en het vooraf goed vastgelegd hebben waar de grens ligt. Ik zie dat jij al bijna uitgerekend bent, vind je het spannend? Succes nog even de laatste loodjes met dit warme weer ❤️
De Predictors zijn er. Als ik kijk hoe minimaal de 2V5 was en de Predictor nu durf ik wat hoop te hebben dat we misschien weer ouders mogen worden over 8 maanden.
Wow, die zijn echt mega duidelijk! Het blijft hartstikke spannend en al helemaal als ik lees hoeveel jullie al hebben moeten doorstaan.. Dat lijkt me zenuwslopend en heel beangstigend. Maar jouw testen springen hier van mijn scherm af, die zijn echt positief! Ik duim mee voor een goede eerste echo (en alle daaropvolgende)!
Hier liep kruitvat ook pas laat op en was de predictor veel sneller duidelijk. Toen de kruitvat een redelijk roze streepje aangaf, zei de CB digitaal 2-3 weken.
Dit is een hele mooie test. Hopelijk mag alles goed blijven gaan en hebben jullie over 8 maanden een gezond babytje in jullie armen ❤️
Die laatste test is hartstikke duidelijk! Ik hoop dat die van kruidvat niet goed werken, want ik testte negatief vanmorgen
Ze zijn in ieder geval een stuk minder gevoelig dan dat ze vroeger waren. Dus afhankelijk van waar je zit in je cyclus zou ik zeker nog hoop houden❤️
8 of 9 DPO pas. Maar vandaag bijzondere datum dus vandaar dat ik al zo vroeg testte. Had een mooie betekenis geweest als ik positief testte.
Vanochtend de tweede Predictor gedaan en de laatste.. maar is die wel voldoende opgelopen voor 24 uur? Bovenste is gisteren en onderste is vanochtend
Bedankt! Hoe is het met jullie? Zie dat je een ZOL hebt gehad, wat ontzettend naar. Gaan jullie voor een derde kindje?❤️
Ja we willen heel graag nog een broertje of zusje. Maar die ZOL maakt het natuurlijk nog spannender weer Ik ga je in gaten houden klinkt creepy maar hoop op een goeie zwangerschap voor jullie ❤️
Ziet er goed uit hoor. Hcg verdubbelt elke 48u dus een test hoeft niet veel donkerder te zijn na 24u.
Ik ben toch bang dat dit niet helemaal goed gaat Bij al mijn vorige zwangerschappen had ik nu echt wel knallers. Bovenste is zondag ochtendurine en onderste vanochtend met ochtendurine.
Ik vind het een mooie oploop.. maar snap je angst wel.. Ik duim voor jullie! Heb je al contact gehad met vk?