13/14 dpo waarschijnlijk. Ik weet niet exact hoe mijn cyclus is aangezien die onregelmatig is. Maar op 6 juli hebben we onveilige seks gehad dus ergens daarna is mijn eisprong geweest.
Dan ga je er van uit dat de dag dat je onveilige seks hebt gehad ook de dag van de eisprong is geweest. Vind je testen wel netjes hoor! Heb net vergeleken met mijn test oploop (iedereen verschilt daarin) maar had pas een streep net zo donker als de controle streep op 18 DPO en ik testte op 9 DPO al positief (luteale fase is altijd maar 9/10 dus moest ook wel)
Snap je onzekerheid, maar de oploop zie ik ook heel goed. Anders misschien een CB doen? Want die zal ook al zwanger aan geven denk ik
Gistermiddag nog een Predictor gedaan en de streep is nu even donker als de controlestreep en de Sensitest van vanochtend is ook erg duidelijk. Ik heb het idee dat ik 's middags wel duidelijker test. Dus ik ga maar stoppen met testen
Prachtige test! Zou stoppen met testen nu net zoals die gene boven mij reageert. Anders maak je jezelf alleen maar gek. Heb je al een eerste afspraak ingepland?
Je testen zien er goed uit hoor! Wat spannend weer voor je.. hopelijk over 8 maanden een kindje in jullie armen. Gefeliciteerd!
Prachtige test! Ik snap je gevoel heel goed, maar het is gewoon onzeker deze eerste tijd. Ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan ❤️
Helaas heb ik vanochtend vrij fors bloedverlies gehad. Dat is nu weer gestopt maar dit is denk ik toch een miskraam. De test was nog wel knallend vanochtend maarja, dat zegt dus niets blijkbaar
Het bloedverlies hoeft ook niet te betekenen dat het een miskraam is. Maar ik snap je gevoel heel goed. Hopelijk blijft het bloedverlies nu weg en blijft het toch goed gaan ❤️
He jakkie wat schrikken zeg, hopelijk valt het mee. Zou idd de vk contacten? Niks aan die onzekerheid! X