Hoe is het nu? Heb je gebeld met de verloskundige, misschien dat zij iets voor je kan betekenen? Sterkte, hopelijk was het bloedverlies niks.
Ik heb vandaag een echo gehad. Daarop was een vruchtje te zien met kloppend hartje. Wel zat er rondom de vruchtzak wat bloed, dit verklaart ook het bloedverlies. De verloskundige kon niet garanderen dat dit goed blijft gaan omdat het bloed eromheen een slecht teken kan zijn. Iemand ervaring met dit echobeeld?
Fijn dat er een vruchtje is met kloppend hartje! Wat spannend met die bloeding er omheen! Advies gekregen om rust te houden/niet te tillen voor nu? Snel weer een controle?
Nee ik heb geen adviezen meegekregen . Alleen dat ze er geen zinnig woord over kon zeggen of dit een goede doorgaande zwangerschap zal zijn. Ik hoef pas 30 augustus weer heen.
Geen ervaring met bloedverlies en wat naar dat je nu nog zo in onzekerheid zit. Ik hoop met je mee dat het allemaal toch goed mag verlopen!
Gefeliciteerd! en bah altijd zo naar bloedverlies.. kan inderdaad alle kanten op. Ik heb ook een hematoom gehad in het begin van de zwangerschap, de hematoom verdween maar bleef bloeden tot 15/16 weken waarschijnlijk ook een gevoelige baarmoedermond. Het kan inderdaad alle kanten op gaan, in mijn geval als het gelukkig goed gegaan en hopelijk geld dat ook voor jou! Zenuwslopend was van bijna niks naar menstruatie waardig en zo ging het weken op en neer. In Nederland word geen advies gegeven, maar in buitenland raden ze wel veel rust aan. Mijn man heeft toen het stofzuigen en zwaardere huishoudelijke klussen volledig overgenomen en ik heb toen niet gefietst en zwaar getild. Liever het zekere voor het onzekere genomen. Rot dat de volgende echo zo lang duurt weer, mocht bloeding erger worden of je bent heel onzeker erover zou ik gewoon vragen voor nog een echo. Ik heb wekelijks een echo gehad en dat hielp voor mij wel goed om die weken door te komen.