Ik zie hem ook hoor meid hoeveel voor je nod zit je dan? Kan ik even nergens terug lezen. En zou vanaf nu ff handschoenen gebruiken in de tuin haha
Whaaaaahaha idd nou 5 of 4 dagen voor nod denk ik, ik heb mijn ei gespot vorige week donderdag.. maar wel een menstruatie dacht ik maar was veel minder wel echt rood hoor maar minder dan ik gewend was, en opvallend. Maar een dag of 3 normaal zeker 6 tot 7 dagen. Gek he allemaal?!
Nou idd gek haha maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit he. Hier heeft nuage ongesteldheid en een positieve test. Das ook gek haha. Even door testen maar he misschien had je een innesteling
Hier gaat het wel nu de 6de dag al bloed verlies word er beetje koekoek van. Andere kant ben ik wel een keer langer ongesteld dan normaal (3 à 4dagen) wie weet is dst positief voor de volgende zwangerschap en 17de een afspraak en das nog lekker voor mijn ei haha. Heb goede hoop deze maand
Ach meisie toch las het zo erg allemaal. Toen met mijn mk ook 1 keer heel flink ongesteld geweest. Maar meteen zwanger. Ik ga zo hard voor je duime,