Ook als je tijdens de menstruatie alleen maar bruine afscheiding hebt? Dit kan natuurlijk ook door de pil komen. Voordat ik 1, 5 jaar lang was gestopt was dat hetzelfde geval. Pil is misschien te zwaar?
of juist misschien te licht?? Ik he dat 6 jaar geleden gehad, ik was al jaren aan de microgynon, en blijkbaar werd die te licht, op advies van HA ben ik aan de trigynon (3 fasen) gegaan, sindsdien had ik weer normale menstruatie's en geen bruine afscheiding meer... In dat geval zou ik dan toch echt nu contact opnemen met je HA ipv jezelf het hoofd gek te maken. Na 4 menstruaties en 10 negatieve testen ben je echt niet zwanger!
KLopt mamamia, bedoel dan ook meer dat ik denk dat het een goed idee is om met je huisarts te praten over je angst om zwanger te worden. Hij zal je dan misschien doorsturen zodat je met iemand erover kan praten, en dat is echt geen schande. Het kan zijn dat jouw lichaam niet goed reageerd op deze pil, dat kan je dan aangeven en je huisarts weet daar vast wel iets op. In ieder geval kan hij je beter geruststellen en je verder helpen. Het klopt inderdaad niet dat je niet "normaal" ongesteld word. Het is dan inieder geval verstandig dit met je huisarts te bespreken!
@Mamamia: Geen vent? Dus geheelonthouding is inderdaad de beste optie. Nu even serieus: ga naar de huisarts voor een andere pil, en laat die ranzige ex die blijkbaar liever zelf de ezel in plaats van Maria verkoos niet meer je leven beheersen. Dat verdient hij niet. En tot slot toch nog even een complimentje; eerst dacht ik met een hysterische troela te maken te hebben, maar nu blijkt wel eentje met een gezond gevoel voor humor en zelfspot! Het ga je goed.