Welke Ovulatie-testen ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xVlindertje, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Ik zou graag jullie mening willen weten..:D

M'n cyclussen zijn behoorlijk lang & wil misschien ovulatie-testen gaan gebruiken. Alleen nu de grote vraag : Welke ?

Wie van jullie gebruikt ovu-testen en zijn daar tevreden over?
    Welk merk ect..

2. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ik gebruik zelf de clearblue digital, die is zo duidelijk en goed!

Succes ermee!:)

Liefs,

3. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Ik gebruik meestal de etos testpoint testen een paar dagen voordat ik echte eisprong verwacht. Deze zijn een stuk goedkoper dan bijv clearblue digital. Als de etos test naar mijn mening donker genoeg is om positief te zijn, doe ik die dag een clearblue digitale. Deze is superduidelijk. Een smiley als het positief is. Een beetje omslachtig misschien op deze manier, maar het scheelt een hoop geld. En dan twijfel ik niet meer over de dikte van de streep.

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik heb ze van sensitest gebruikt, beviel goed. Vervelend he lange cyclussen? Ik had had cyclussen die nog langer waren dan die van jou. Dus heb hoop. Naast ovutesten ben ik ook geen tempen. Misschien ook wat voor jou? Jr krijgt dan goed beeld van je cyclus!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heb ze destijds van sensitest gebruikt, ben er erg tevreden over!

6. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    clearblue digital. superfijn, wel te duur. Dus combi met een goedkopere en dan alleen cb gebruiken als je twijfelt lijkt me een goede tip!

7. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
  8. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ik gebruik op t moment ook die van sensitest! goedkoop en toch wel goed vind ik. Bij mij worden ze steeds iets donkerder en als ze heel donker zijn zijn de dag erna alweer veel lichter. Ben er tevreden over!
    De digitale testen vind ik veel te duur, maar als je ze inderdaad gebruikt als second opinion valt het wel mee.

9. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    ik heb die van de kruitvat gebruikt! werkte prima! stuk goedkoper dan clear blue....deze waren 10 euro, die van cleurblue in de 30 euro!!!

10. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb die van sensietest en matcare gehad. Nu weer de sensietest. Ik vind ze ongeveer vergelijkbaar.
    Ik heb wel gewoon die kleine goedkope stripjes die je alleen kan gebruiken met opgevangen urine. Ik heb een stapel wegwerpbekertjes ernaast gezet boven bij de wc.

Ik heb ze nu al een half jaar gebruikt en weet sinds dien ook dat ik mijn eisprong ook kan voelen en ook het rekbare slijm zie ik tegen de tijd van mijn eisprong. Ik ben er wel een stuk wijzer in mijn cyclus door geworden!

11. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Meiden, gebruiken jullie de Sensitest Ovulatietest dipstick ? :)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Yupz, ik destijds wel.
    Ik vond ze ideaal.

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Up ;)

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Kom op, er zijn toch genoeg meiden die ovu-testen gebruiken ;)

15. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben ook wel benieuwd...
    Zit namelijk te twijfelen tussen die van matcare of sensitest!

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik ben ook een sensitest-tester. Heeft bij mij elke keer mijn ei goed gevonden! Deed er wel bij tempen, dat ik ook wist wanneer mijn ei dan ook echt geweest was.
    Van de 6 keer ovutesten was het 2x raak (helaas eerste keer een MA, hopelijk nu meer geluk....), geen slechte score toch? ;)

Overigens geeft mijn ovutest nu ook een donkere streep aan op 11DPO, leuk weetje ;)

17. Swaan

Swaan Lid

28 mei 2010
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze allemaal gebruikt. Ik was het meest tevreden over de kruidvat testen, goedkoop en ik vond die het duidelijkst van allemaal. CB digital was wel makkelijker maar die is wel erg duur. Ik heb wel een aantal keren verschillende testjes gehad, donker streepje bij kruidvat en niks bij CB bijvoorbeeld, heeft 1 van jullie dit ook wel eens gemerkt???

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb die van babyboom en sensitest gebruikt. Ben over die laatste erg tevreden!

19. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik gebruikte die van wondfo (niet van kruidvat)

goedkoop en goed

20. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik ben erg tevreden over de sensitest ovutesten! (en zw testen trouwens ook) Ze zijn duidelijk en goedkoop.

Deel Deze Pagina