Hoi meiden, Ik zou graag jullie mening willen weten.. M'n cyclussen zijn behoorlijk lang & wil misschien ovulatie-testen gaan gebruiken. Alleen nu de grote vraag : Welke ? Wie van jullie gebruikt ovu-testen en zijn daar tevreden over? Welk merk ect..
Ik gebruik meestal de etos testpoint testen een paar dagen voordat ik echte eisprong verwacht. Deze zijn een stuk goedkoper dan bijv clearblue digital. Als de etos test naar mijn mening donker genoeg is om positief te zijn, doe ik die dag een clearblue digitale. Deze is superduidelijk. Een smiley als het positief is. Een beetje omslachtig misschien op deze manier, maar het scheelt een hoop geld. En dan twijfel ik niet meer over de dikte van de streep.
ik heb ze van sensitest gebruikt, beviel goed. Vervelend he lange cyclussen? Ik had had cyclussen die nog langer waren dan die van jou. Dus heb hoop. Naast ovutesten ben ik ook geen tempen. Misschien ook wat voor jou? Jr krijgt dan goed beeld van je cyclus!
clearblue digital. superfijn, wel te duur. Dus combi met een goedkopere en dan alleen cb gebruiken als je twijfelt lijkt me een goede tip!
Oke bedankt meiden ! Iemand bekend met deze testen ? 3 halen, 2 betalen Mat Care Ovulatietest Strip 3x5 stuks • Mat Care, Zeker weten...
Ik gebruik op t moment ook die van sensitest! goedkoop en toch wel goed vind ik. Bij mij worden ze steeds iets donkerder en als ze heel donker zijn zijn de dag erna alweer veel lichter. Ben er tevreden over! De digitale testen vind ik veel te duur, maar als je ze inderdaad gebruikt als second opinion valt het wel mee.
ik heb die van de kruitvat gebruikt! werkte prima! stuk goedkoper dan clear blue....deze waren 10 euro, die van cleurblue in de 30 euro!!!
Ik heb die van sensietest en matcare gehad. Nu weer de sensietest. Ik vind ze ongeveer vergelijkbaar. Ik heb wel gewoon die kleine goedkope stripjes die je alleen kan gebruiken met opgevangen urine. Ik heb een stapel wegwerpbekertjes ernaast gezet boven bij de wc. Ik heb ze nu al een half jaar gebruikt en weet sinds dien ook dat ik mijn eisprong ook kan voelen en ook het rekbare slijm zie ik tegen de tijd van mijn eisprong. Ik ben er wel een stuk wijzer in mijn cyclus door geworden!
Ik ben ook een sensitest-tester. Heeft bij mij elke keer mijn ei goed gevonden! Deed er wel bij tempen, dat ik ook wist wanneer mijn ei dan ook echt geweest was. Van de 6 keer ovutesten was het 2x raak (helaas eerste keer een MA, hopelijk nu meer geluk....), geen slechte score toch? Overigens geeft mijn ovutest nu ook een donkere streep aan op 11DPO, leuk weetje
Ik heb ze allemaal gebruikt. Ik was het meest tevreden over de kruidvat testen, goedkoop en ik vond die het duidelijkst van allemaal. CB digital was wel makkelijker maar die is wel erg duur. Ik heb wel een aantal keren verschillende testjes gehad, donker streepje bij kruidvat en niks bij CB bijvoorbeeld, heeft 1 van jullie dit ook wel eens gemerkt???
Ik ben erg tevreden over de sensitest ovutesten! (en zw testen trouwens ook) Ze zijn duidelijk en goedkoop.