ik had behoorlijke bekkenklachten en heb na een dag bevallen een ks gehad. Tijdens het infuus met weeenstimulans lag ik veel op bed en had wel last van mijn bekken maar de weeen zelf deden meer zeer. Ik had de dagen na de ks juist veel meer last van mijn bekken. Ik kon eerst alleen maar op mijn rug liggen en had echt megaveel pijn. Mijn buikspieren kon ik haast niet gebruiken vanwege de snee haast niet gebruiken en draaien was een hel!! bekkenklachten en ks was voor mij dus een hele slechte combi. Had er veel voor over gehad om gewoon te bevallen.
Ik ben onlangs bevallen met bi en ischias... tijdens de gehele bevalling eigelijk nergens last van. Alleen op het eind tijdens het persen kreeg ik mn benen niet omhoog...god wat een pijn. Toen omgedraaid op handen en voeten, en zo is onze prins ter wereld gekomen!!
Heeft er iemand ervaring met het inleiden van de bevalling bij BI? Ik ben nu 33 weken zwanger en word waarschijnlijk over 4 weken ingeleid. Ik heb al vanaf 17 weken last van BI en hierdoor ook een zenuwbeschadiging in mijn re-been opgelopen. Ik heb geen kracht in mijn been. Graag zou ik wat meer ervaringen willen horen. Ik vind het best spannend allemaal, maar kijk er ook erg naar uit.
Ik heb lichte tot matige bekkeninstabiliteit gehad tijdens zwangerschap, uiteindelijk door zwangerschapsdiabetes ingeleid met 36+4 ontsluiting vorderde niet zoon bleek elleboog dwars te hebben. uiteindelijk keizersnee gehad, het herstel hiervan is heel goed gegaan alleen mijn bekkeninstabiliteit is door de rust die mijn spieren hadden die ik moest nemen en door de wond heel veel verergerd ik heb maanden niet kunnen lopen en nu wel wat meer maar ben inmiidels al 11 weken aan het revalideren eerst 8 weken bij een centrum nu zelfstandig ben er voorlopig nog zeker 9 maanden zoet mee. voor mij nooit meer een keizersnee al zou ik de keus hebben