Hoi dames, Ik ben 18 maart bevallen van een dochter. Door de bevalling heb ik een totaal ruptuur gehad, en ben ik de ok gehecht. nu is het zo dat ik al 2 x sex heb gehad. Maar het doet vreeselijk pijn. Hoe lang duurt dit voor dat het weer lekker gaat worden. Is dit normaal of moet ik een afspraak maken bij de gyn? Wie O wie kan mij hier meer over vertellen. alvast bedankt voor het reageren. Groetjes jacky
Ik heb hetzelfde gehad en wij hadden na 6 weken met veel glijmiddel sex. Het werd na elke keer weer beetje fijner hoor! Maar echt pijn heb ik nooit gehad, wel wat branderig zeg maar. nu 2.5jr later geen last meer van maar wel soms heel klein beetje bloed van binnenuit, is litteken weefsel wat beetje open schuurt niets ergs iig. voelt het niet goed dan zou ik er gewoon even naar laten kijken!
Dank je wel voor je reactie. Hier Brand het ook. Maar het naar me binnen gaan is een hell ik denk dat ik toch maar moet bellen. naar de gyn. groetjes
Oei,dat is inderdaad niet prettig! Ik weet dat het bij mij ook erg "onwennig" was en gevoelig. Ik had dan ook geen totaal ruptuur Je zou het kunnen overleggen met je gyn wellicht zit er wat wildvlees?
Ik had alleen gewone hechtingen en ok, wij hebben het pas na maanden voor het eerste gedaan, maar het blijft hier ook gevoelig hoor! Wellicht ben je te snel.