Geen hongerige baby meer?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door dgh, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dgh

dgh Lid

12 apr 2010
    38
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Mijn zoon is nu 12 weken en hij krijgt Friso extra, voor hongerige baby's. Dat is altijd heel erg goed gegaan, maar sinds een week ongeveer drinkt hij de 2e helft van de fles heel onrustig en hij laat steeds 10 tot 30 cc staan.
    Ik voed hem op verzoek, overdag vaak na 4 uur, 's nachts om de 5 of 6 uur. Hij krijgt per dag 5x180cc.
    Heeft iemand tips of dezelfde ervaring? Wat zouden jullie doen?

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

mijn zoontje kreeg in het begin de nutrilon forte omdat hij veel honger had, na een hele tijd heb ik de gewone standaard geprobeerd en sindsdien doet hij het daar goed op, slaapt s'nachts ook gewoon door ( met uitzondering van vanmorgen).

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou zeggen, ga gewoon eens mengen met standaard en kijk hoe hij drinkt!

4. dgh

dgh Lid

12 apr 2010
    38
    0
    0
    Friesland
    @elsie, Heb je de gewone voeding geprobeerd omdat je zoon anders ging drinken? En hoe oud was hij toen?

@dirksmama, daar heb ik ook aan gedacht en ga ik waarschijnlijk ook wel doen. Maar ik wilde eerst weten of er ervaringen zijn met het overstappen van voeding voor hongerige baby's naar gewone voeding. Daarnaast hebben we al veel verschillende voedingen geprobeerd toen we nog niet wisten dat hij hongerig was, dus dan nu weer andere voeding...

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik denk zelf gezien zijn bijna 3 maanden, dat het wel eens te maken kan hebben met verandering in zijn darmen..
    Colin heeft toen ook 2 weken wat moeilijker gedronken en daarna ging hij weer vol in de forte.. hij zat bij 4,5 maand op een liter forte..pfff. hoezo hongerig..

evt. een andere fles of speen proberen.. misschien standje groter omdat hij ook wat laat staan..

6. dgh

dgh Lid

12 apr 2010
    38
    0
    0
    Friesland
    Andere speen heb ik geprobeerd, maar dat maakt niets uit... Hij is nog net zo onrustig als anders. Misschien inderdaad de darmen, dat kan een week of 2 duren toch? Nog even afwachten dus.

Deel Deze Pagina