hoe bevalt de phil en teds duowagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door debby82, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Hoi meiden,

nou eeuwenlang wikken en wegen heb ik vandaag een phil en teds duowagen gekocht. Ik wist gewoon niet wat ik anders moest kopen. Mijn dochter is 20 maanden als de baby komt en ik wil niet zo een logge wagen.
    Hij loopt vrij soepel vind ik maar ik vind dat hangding echt zo raar eruit zien... ik bedoel voor een kleine baby snap ik het wel maar voor iets groter (als ze nog niet kunnen zitten)... vinden ze het niet raar onderop dat ze niks kunnen zien?

Nou ja ik ga hem uitproberen, is het niks dan gaat ie weer op marktplaats (heb hem 2dehands gekocht hoor).

groetjes

Debby

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Wij hebben ook een 2e hands exemplaar maar ik heb hem alleen nog maar voor mijn zoontje gebruikt aangezin zijn zusje er nog niet is. Ik vind het babynestje er wel heel knus uitzien hoor, en ik denk dat het 's winters wel heel lekker beschut zal zijn.En het hangmatidee schijnt ontzettend heerlijk slaapverwekkend te zijn ;). Volgens mij kunnen ze wel wat eerder in het onderste stoeltje omdat dat een beetje een lighouding heeft.

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Mijn schoonzusje heeft er ook eentje en hij bevalt ontzettend goed. Inmiddels zijn de kindjes 1 en bijna 3 maar ze gebruikt hem nog steeds regelmatig. De kleine voorop en de grote kruipt lekker onderin als ze moe is van het zelf lopen.

Toen de baby nog klein was lag ze heerlijk in het nestje.

Ik hoop dat je dezelfde goede ervaring zult hebben.

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb hem ook gekocht en heb veel positieve verhalen gehoord van andere mama's. Schijnt dat kinderen vaak ruzie maken wie onderin mag zitten. Ik heb wel het nieuwe model explorer gekocht omdat de oude modellen nog zo'n vreemde remstang hebben.

5. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben de Vibe en ik ben er ontzettend blij mee. Toen Morris nog kleiner was sliep hij heel slecht maar zodra ik met hem ging wandelen met de Phil & Teds sliep hij binnen twee minuten in zijn hangmatje. Nu zit hij inmiddels prinsheerlijk in zijn zitje.

Hij zit meestal bovenin omdat zijn oudere zus het liefst onderin zit. Prima wat mij betreft. Jasmijn loopt ook best regelmatig zelf en als ze dan moe wordt dan kan ze lekker onderin zitten.

Als Morris bovenin in slaap valt dan doe ik de leuning van het bovenste zitje iets naar achter zodat hij lekker ligt. Enige nadeel dan is dat Jasmijn niet meer onderin kan zitten. Maar eigenlijk komt dit niet vaak voor.

Heel veel plezier van je aankoop.

Deel Deze Pagina