welke combinatie kleur behang?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cindy100, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    Hoi allemaal,

nu we het geslacht weten van onze kleintje, gaan we binnenkort beginnen met de babykamer. Onderstaand behang wil ik voor één kant gebruiken, alleen weet ik niet welke kleur behang mooi staat voor de andere muur:(. We willen dan ook een effen kleur (maar geen grijs of zilver)
    Ik wil voor de kamer de kleuren blauw, wit en voor de accessoires beetje grijs/zilver, en beetje rood aanhouden (Nijntje kleuren).
    Ik heb me verrot gezocht naar voorbeelden van babykamer in die richting, maar helemaal niks gevonden. Of is geruit niet zo mooi.. nu ga ik ook twijfelen hoor..
    Maar als jullie ideeen hebben, GRAAG!!:)

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik zou voor de andere muur een rustiger behang kiezen dus zonder patroon en zou dan voor wit gaan om de kamer groter en rustiger laten te lijken, en bv doormiddel van gordijn of aankleedkussen hoezen rood te doen.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

de rest wit behang, gordijnen blauw, acc. blauw/grijs/rood

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    De rest wit of eventueel 1 muur geruit, 1 muur lichtblauw en 2 muren wit. En dan verder idd met accesoires aankleden.

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zou de overige muren wit doen. Door de rest rustig te houden, springt die muur met dat ruitje er juist mooi uit en door de accentkleuren/accessoires maak je het helemaal af!

6. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ik zou de overige muren héél licht blauw doen..

Wij hebben een beetje hetzelfde idee, wel heel ander behang hoor, maar dat is ook wit met roze en de overige muren hebben we alleen lichtroze gemaakt! Zijn er erg blij mee!!!

7. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    zou wit niet zo kill staan dan?? En heel licht grijs -beigeachtig dan?? zoiets [​IMG] en dan de kleur van die dunne strepen.

En lichtblauw zei de verkoper dat dat heel "vies" zou staan...

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nee ik zou dat grijs niet doen, krijg je een sombere kamer van..

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

even naast elkaar gezet..

10. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik zou voor wit gaan.
    Denk alle versieringen (aankleedkussenhoes, bed, gordijnen, kussens, stoel, schilderij etc.) er ook maar bij en dan is wit rustig, en hélemaal niet saai!

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nee hoor. Hier zelfs een donkere muur, tegen zwart aan, gecombineerd met lichtblauw. De kamer is verre van somber.

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nou ik bedoel meer 1 wand dat blauw geruite en de andere 3 grijs..
    dat zou ik niet doen..

1 wand grijs en 1 wand blauwgeruit en 2 wit zou dan mooier zijn denk ik.

of 1 wand blauw geruit en de andere 3 lichtblauw..

1 wand in heftige kleur ja dat is juist mooi..:D

hier word 1,5 wand een heftig roze print

13. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    Nou dames, ik weet het echt niet meer:(, maar fijn dat jullie meedenken!
    Maar mimi bedankt voor die voorbeeldjes8) en ik wilde ook heeeel graag roze/wir geruit, echt super. Maarrrr het wordt een jongetje, ook al was ik vol overtuigd dat het een meisje zou worden:)

ik denk dat we gewoon moeten beginnen met een kant geruit, want dat staat wel vast. En dat we dan een beter beeld kunnen krijgen

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik zou gaan voor een wand van dat behang (heel leuk trouwens!!) en dan de rest wit of lichtblauw, en dan accentkleur rood.
    Ik heb hier trouwens grijze muren en als accentkleur lichtblauw in mn huis, staat heel gezellig hoor! Ik vind grijs helemaal niet somber.

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Is ook moeilijk, he?! Jullie gaan er vast uitkomen. Wanneer het kamertje klaar is, of je bezig bent, moet je maar wat foto's plaatsen bij ''show je babykamer''.
    Veel succes gewenst! :)

16. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Ik vind een taupetint ook erg mooi bij lichtblauw!

17. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    Bedankt!
    Ik zal idd foto's plaatsen bij ''show je babykamer'' als we bezig zijn met de kamer, ben benieuwd naar jullie reacties!

18. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    Maare, wat voor behang doen jullie eigenlijk. Ik hoor niemand praten over hetzelfde behang. Of is geruit te druk...

19. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou wit doen of lichtblauw en dan de accessoires in accentkleuren.

20. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ja, hoor, ik vind dit heel mooi. Maar ik hou ook niet van witte muren op een babykamer.
    Zo fel als wij is weer een ander verhaal hoor (knaloranje (wk kleur) en fuchsia roze)

Deel Deze Pagina