Devices om muziek te luisteren

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door botervliegje, 16 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik vroeg me af hoe jullie kinderen muziek luisteren. Ik zit aan zoiets This is It Boombox Roze | Intertoys te denken, maar volgens mijn man heb je aan de mp3 functie niets, want dat is de onhandig om te bedienen. Wat is het meest geschikt voor jonge kinderen? (5/6 jaar?)
    Alvast veel dank voor het meedenken!

2. tuc

tuc Niet meer actief

mijn dochter wordt dan 7, maar zij krijgt een multimedia apparaat waarmee ze mp3 kan afspelen, filmpjes en foto's.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben deze! de mp3 functie is hetzelfde te bedienen als een cd'tje hoor. Ik vind het juist ideaal. Ze heeft er gelijk 2 usb sticks bij gekregen en ik wissel zo regelmatig de luisterboeken die ze er op luistert.
    Eigenlijk luistert ze amper cd's.. Dochter heeft hem met haar 5e of 6e verjaardag gekregen en de jongste krijgt uiteindelijk een soortgelijke of precies dezelfde. Júíst met usb uitgang.
    Kinderen hebben het zo door hoor :) S avonds en smorgens sluit ze ook nogal eens haar koptelefoon er op aan als haar zusje nog/al slaapt en zij al (nog) wakker is.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Mijn dochter heeft op haar kamer een stereo staan ( van mn man geweest vroeger) met speakerset daar draait ze cd's op. Ook luisterd ze vaak via haar ipad met een bluetooth speaker muziek. Tevens heeft ze een ipod. Wat jij in je link laat zien.lijkt me juist heel praktisch hoor

5. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
  6. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Tuc, welk apparaat heb je precies?

7. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Tja, hier gewoon een cd speler haha, en filmpjes op youtube via smarttv of i-pad.

8. tuc

tuc Niet meer actief

De kidigo van v tech

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    Disco Sound System | Intertoys

zoontje heeft deze vanaf 3 jaar. hij gebruikt alleen cd's en luisterboeken. en radio. prima met de lichtjes. en is niet makkelijk stuk, hij doet nog steeds dus, prima(alleen antenne is kapot gebogen, maar de radio doet het nog steeds)

Deel Deze Pagina