Ik ben op zoek naar slabben met aan de voorkant stof en aan de achterkant plastic. Waar kan ik deze kopen? Liefst niet duur.
Die van silly billyz hebben een plastic achterkant en de voorkant is fleece. Zijn niet heel goedkoop geloof ik al zijn er vaak wel acties bij bijvoorbeeld babydump. Ik heb ze toen ze ergens uit het assortiment gingen gekocht voor 2,50 per stuk.
Op Online dameskleding, herenkleding, kinderkleding, babykleding en positiekleding voor kleine prijzen op Kiabi.nl! verschillende slabbetjes uit badstof met plastic voering en leuke motiefjes. Bijvoorbeeld 7,99 voor een setje van 5 stuks. Slabbetjes & eten Babykleding - Kiabi
echt n aanrader de bibetta slabben...verkrijgbaar bij bol.com kwam ik gisteren achter. Ze zijn gemaakt van surfpakkenspul zeg maar...mijn zoon gooit wel eens een hele beker er over en dan nog lekt t niet op zijn kleren..ff omspoelen nachtje drogen en schoon...ze kunnen ook in de wasmachine gebeurt hier eens in de maand nu zoonlief wat ouder si maar met groentehappen deed ik vaker
Die van bol.com vind ik te duur. Kiabi.nl vind ik wel interessant. Maar hebben ze die bij Ikea ook dan? Is dat Kladd Smultron? stof aan de voorkant en plastic aan de achterkant?
Ik heb ze compleet plastic, dochter blijft schoon en ik spoel m af en ff met afwasborstel eroverheen, ideaal!
Hier ook 2-pack gekocht bij ikea, van een bepaalde serie met groenten. Meer gekocht omdat ik de afbeelding zo grappig vind Maar achterkant is plastic en voorkant katoen), ook lekker groot en met klittebandsluiting. Praktijk moet nog uitwijzen of het wat is
Wij hebben de schorten van Ikea (dubbelpak met een blauwe en een roze) Ze zijn van plastic en je moet ze even strijken na het wassen, dan blijven ze waterdicht. Er zit een soort zakje onderin, waarin geknoeid eten wordt opgevangen. En als onze zoon soep eet, dan doe ik er gewoon nog een stoffen slab overheen. Werkt perfect!