Ik zoek een buggy voor als ik een boodschap met de auto moet doen. Ik heb nu de quinny maar die buggy is zo'n groot ding om mee te nemen met de auto. Heeft iemand tips voor een niet te dure maar goede buggy? Alvast bedankt!
ik heb mijn buggy gekocht bij de blokker, was 30 euro destijds! simpel ding maar erg handig! En hij doet het al 5 jaar!
nou ik kocht een keer één bij de kruidvat.. wat een vreselijk ding! hij was te laag (ik ben 1.75) en ik schopte aldoor tegen de wieltjes aan en totaal geen ruimte om onder iets in te leggen.. Ik heb nu een koelstra buggy en geniet daar nog elke dag van! oke hij kost wel (er zijn verschillende prijzen) tussen de 79-99 euro maar dan heb je ook wat! Rijd heerlijk en genoeg ruimte om onder iets in te stoppen.. Makkelijk in te klappen en mee te nemen.. Toevallig zie ik hier een mooie aanbieding en deze heb ik ook: http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
wij hebben de topmark buggy dat is de ideaalste buggy die ik ooit heb gezien... en is ook een lichtgewicht buggy dus ook voor op de fiets.. koste dacht rond de 80 a 90 euro maar dan heb je wel kwaliteit