Weet iemand dit? Bij Blokker zijn weer treinkaarten te koop voor een dag reizen. Nu kreeg ik vandaag van de NS een envelop met Spoordeelweken acties. Een actie is dat je, als je 1 dagkaart koopt, de tweede gratis hebt. Zou je een Blokkerkaart kunnen combineren met de Spoordeelweken actie? Dan zou je voor 14,50 met twee personen een dag met de trein kunnen. Maar kan dit? Heb gegoogled en via de site van de Ns gekeken maar kom er niet uit. Iemand?
Nee, ze zijn namelijk niet geldig in combinatie met andere acties... Staat op de achterkant van de NS-meereiskaart!
Wij hebben dit de vorige keer steeds gedaan.. Een stuk of 4 keer denk ik? Nooit aan gedacht om de voorwaarden van de Blokker/Hema/Kruidvatkaart te lezen, wij hebben alleen die op het gratis kaartje bekeken Nooit problemen met conducteurs gehad trouwens!
@Shaddixx, dat is dus mijn verwarring. Ik heb geen zin in een boete maar weet dat veel mensen het wel combineren. Schijtluis ben ik...
Als ik zo slim was geweest om ook de voorwaarden op het andere kaartje te lezen, en had gezien dat het eigenlijk niet mocht, had ik het ook niet gedurfd denk ik hoor
Stond vandaag in de blokker en toen vroeg iemand het aan de medewerker daar....deze wist het ook niet. Dus ben erg benieuwd wat ze er van gaan zeggen!
Je kan het gewoon proberen en bij de controle doen alsof je neus bloed... Enige risico is de boete die het je op kan leveren, en dan is het alsnog duur reizen... Voor de zekerheid even met de NS bellen, dan heb je duidelijkheid!
Op de bonnen die je vandaag van de ns hebt gekregen staat duidelijk achterop dat het niet in combinaties is met andere voordeelacties van bekenden winkelketens zoals blokker, kruidvat enz.