Wat doen we vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door taliaa, 7 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Hoi Dames,

Wie heeft er nog een goede tip om de dag toch leuk in te vullen?
    Het is hier nu al 34 graden buiten en 28 binnen.
    Zwemmen is even geen optie(zwembad te druk, meer heeft blauwalg en het is overal zoooo druk)

Ik dacht aan ikea, bioscoop, helemaal niks haha.
    De binnenspeeltuinen hier hebben geen airco.

Wie wil haar tips delen?

2. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hier buiten nog maar 24 graden en zit nog lekker met de tuinder open.

Vanmiddag gaan we zwemmen in een plaatselijk buitenbad en verder doen we rustig aan. Tellen de uren af naar de dagen die komen qua koelte en regen.

Heb zoveel zin in een goede onweer/regenbui!

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik heb daar een topic over geopend in 'kinderen en pubers' - wat te doen met de kids? - staan leuke ideeën tussen.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Tis hier al 28 graden.

Ik ben nu net bij de ikea gearriveerd. Even in de airco rondlopen, warm lunchen en dan naar huis. Dan kan zoon slapen en na het slapen spelen met water in de badkamer.

Men wat ben ik blij als die pleuris hitte straks voorbij is. Ellende.

5. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Eh.. overleven

Biny, Waxinelichtjes, Zonnestralen en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Amen

Bubblez vindt dit leuk.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Ik vind het zo grappig(op een positieve manier) dat veel mensen naar de Ikea gaan, lopen jullie dan ook rond en vragen jullie je dan ook bij veel mensen af of dat iemand van ZP is? Althans dat zou ik mijzelf telkens afvragen. :D

Geen tips om leuke dingen te doen waar het een beetje koel is, ik ben aan het schoonmaken omdat er foto's van ons huis worden gemaakt deze week. :|

Noorie vindt dit leuk.
  8. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Puffen voor de ventilator:D. Zo blij als die eeuwige ellendige rot hitte voorbij is!

Pinkblossom vindt dit leuk.
  9. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Afwisselend in het zwembad in de tuin en binnen met de kinderen.
    Kan het met deze hitte ook niet opbrengen om boodschappen te gaan doen, dus kliekjesdag vandaag.
    Zo blij ook dat het bijna klaar is met die bloedhitte

10. tuc

tuc Niet meer actief

Uhh ik doe gewoon wat ik anders ook zou doen. Ben vandaag aan het werk. Zorg er wel voor dat de kinderen op het heetst van de dag binnen zijn.
    Maar voor mij verandert er verder niks.
    Ben blij dat de kindjes zo'n fijne zomervakantie hebben. Het heeft ook wel eens 6 weken aan een stuk geregend, dit is tenminste zomervakantie.

A new day, Zusterke en Aszz vinden dit leuk.
  11. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Weet niet waar je woont. Maar in heumen zit een leuke binnen speeltuin mét airco. Heerlijk.

De kinderen kijken nu een film en straks spelen ze in de achtertuin met water.
    Parasol op, goed insmeren, dan gaat dag prima.

12. Prj

Prj Niet meer actief

Vanochtend een rondje gefietst en de kids uit laten waaien in een speeltuin. Nu net weer binnen. Vanmiddag gaan we naar een vriendin. Onze kids zijn beste vriendinnen dus dan zien die elkaar ook nog in de vakantie.

13. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik ben nu nog aan het werk. Vanmiddag neem ik wat snipper uren op en dan ga ik lekker thuis in mn zwembad liggen. Daarna weer even naar binnen, beetje voor de ventilator hangen. En dat dan afwisselen. Kinderen zelfde verhaal. Ik heb echt geen puf om ergens heen te gaan. Moet eigenlijk om boodschappen maar dat vertik ik nu gewoon. En ben ook niet van plan om te gaan koken vanavond. Dat word een broodje kroket met salade of zo.

14. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Niks.. mijn dochter is bij oma en mijn zoontje is bij mij thuis. We doen echt niks. Overleven en ons rustig houden. Helaas heeft hij met de warmte weinig trek in zn fles

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben een opzetzwembad in de tuin staan, dus daar zitten ze (en ik ook ;)), lekker de hele dag in. Vanmiddag komen er vriendjes spelen en zwemmen en gaan we milkshakes maken.
    En dan vanavond als het weer wat is afgekoeld, gaan we met de hond naar de Maas.

Bioscoop is nu trouwens echt heerlijk! Lekker in de airco en kei rustig. Wij zaten er van de week met zn 4tjes, verder helemaal niemand in de zaal.

16. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.958
    3.837
    113
    Vrouw
    Met dit weer niks. Binnen zitten in het donker met Netflix op :roflmao:

Ik wou gaan zwemmen maar denk dat het veel te druk wordt.
    Dus dadelijk de site van pathe eens bekijken en dan krijgt zoontje 3 keuzes als er een leuke film speelt. Bioscoop, ikea of thuis blijven

17. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Binnen bij de airco beetje dingentjes in huis doen

18. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ben nu gelukkig aan het werk, het is hier 6 graden.

De laatste weken zijn we gewoon in de tuin(schaduw) smiddags, heb eigenlijk ook nog relatief weinig last gehad van de warmte. Maar de Ikea is wel een goed idee inderdaad met deze hitte

19. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Niets nada noppes, veels te heet! We hebben een pup en die ligt de godganse dag te pitten, de kinderen willen niet naar buiten en ik ben op zoek naar een goedkope leuke camping voor de laatste dagen van de vakantie, is nog niet zo makkelijk....

20. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Wachten tot die klote hitte voorbij is.

Pinkblossom vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina