Goedenavond dames, Zoals de titel al zegt welke provider voor een mobiel abonnement is top? Ik mag weer een nieuwe Heb nu Telfort, is oke maar kan wel beter. Met welke hebben jullie goede ervaringen en eigenlijk nooit problemen met bereik snelheid enz. Liefs brinsa
Ik heb in het verleden Tele2, Telfort, Hi, en KPN gehad. Op dit moment heb ik Vodafone (sinds ongeveer 5 jaar) en dat bevalt mij prima! Vooral nu in combinatie met Ziggo dat je dubbele data krijgt en een extra zenderpakket vind ik het helemaal top.
Ik zit nu al een paar jaar bij Ben, prima bereik, goede prijs. Mijn man zit bij Vodafone, maar dat is echt heel duur verhoudingsgewijs.
Hier van telfort naar Tele2 overgestapt sinds kort. Vind het vele malen beter/sneller dan telfort. Een aantal jaren geleden ook tele2 gehad en ik merk zeker verbetering wat bereik en snelheid betreft vergeleken met toen
Wij zitten bij kpn, zijn compleet dus kunnen data delen. Hebben samen 20gb internet en bellen/sms geen idee.. krijgen het echt nooit op. Betalen samen daar €32,50 voor. 2 sim only abbos, 1 met geen internet en man dus 1 met 20gb. Elke maand deelt ie 5gb met mij, meer dan genoeg.
ik zit bij vodafone en man bij t-mobile. Heb beter bereik dan mijn man. Wij hebben sim only abonnementen. Zijn een stuk voordeliger
Hier beide kpn. Ook tv enzo ervan maar dat vind ik tegenvallen dus als je compleet pakket wil zou ik verder kijken
Ik ben recent van kpn naar tele2 gegaan. Scheelde 20 euro per maand en daarbij nog 100 minder aan het toestel bijbetalen en het bevalt me prima. Tot nu toe overal bereik.
Ik zou sowieso even de dekkings check doen. Mijn man heeft vodafone, maar bij sommige vrienden slechter bereik dan ik met kpn. Altijd kijken of je ergens genoeg dekking hebt en je niet in een blind gebied zit.
Al 100 jaar bij KPN. Zijn compleet dus dubbele mb's, gratis onderling bellen, mb's delen, gratis zenderpakket en 5 euro korting per maand. Ik ben zeer tevreden, heb overal goed bereik en noem maar op. Had eerst tv van Ziggo en wilde overstappen naar Vodafone, maar Ziggo werkt hier zo waardeloos dat we maar van Ziggo naar KPN zijn overgestapt.