Ben stiekem wel heel benieuwd hoe iedereen aan z'n nickname komt op ZP Ik zal beginnen: Ik was 'Meet the parents" aan het kijken terwijl ik op ZP aan het lezen was. Daar komt een kat in voor die Jinx heet, dus zodoende (Jinx met 1 'x' was toentertijd al bezet als naam dus vandaar Jinxx met 2 xen )
Mijn naam komt uit het Mapudungun en betekent condor. Ik wilde iets met mijn culturele achtergrond doen. Bij mijn vorige account was dat ook zo. Condor voelt heel positief voor mij.
De eerste letters van mijn voornaam...die van mijn man en de 333 staat voor een grap die we vroeger altijd maakten.
tja ik vond het wel grappig.. maar ook wel weer dat een cactus kan heel mooi zijn maar ook prikkelbaar
Ik had eerst een andere nickname, was mijn naam met geboortedatum, maar op een gegeven moment toch maar gewisseld van naam. Mom2Boys, ja euh moeder van 2 jongens
Ja, ik heb een hele suffe . Ik heb me aangemeld toen ik HG had en mijn autistische zoon reageerde niet zo goed op zo'n zieke mama, dus een geheugensteuntje dat hij ondanks zijn gedrag toch een lieverdje was/is .
Ik heb me aangemeld kort na de geboorte van mijn zoontje. Het was nacht en jaaaa... kon niet slapen vanwege de kleine en had allerlei vragen over het moeder zijn en hoe ik bepaalde dingen moest doen. Kwam via google op ZP terecht in die nacht dat ik niet kon slapen (waarna er nog vele van zo'n nachten volgden ), dus vandaar de naam. Kinderen blijken nu overigens erg goede slapers te zijn dus zou mijn naam beter kunnen veranderen
Een film met een waardevolle betekenis voor mij Zo kon ik de betekenis toch een stukje meenemen op zp zonder in detail te treden.
Ik keek naar the Bold en (de oude) Ridge kon Brooke altijd zo mooi 'Logan' noemen. M'n vorige nick was een gedeelte van m'n naam maar dat vond ik te herkenbaar worden. Achja, ben nu ook niet meer anoniem vermoed ik