hoe bikinilijn ontharen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sila24, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    veet mag toch helemaal niet??? dat is toch echt alleen voor de bikini lijn, ok daar gaat het trouwens ook over hahhaa

maar de rest mag echt nietmet veet hoor verbrand je gegarandeert...
    ik verbrand mijn benen al met veet pffff

ennuh je ligt er niet harig bij hoor, doet de vk wel netjes bijscheren;)

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Nou daar komt de tip whahahaha.

Ik nam een bakje met heet water scheerschuim en scheer mes mee naar de slaapkamer.dat zette ik op een harde ondergrond op t bed.
    Een handoekje op t voeteneind van t bed dan ging ik met me billen op de handoek liggen benen op de grond zetten,2 kussens zodat ik hoog genoeg lag onder me hoofd,spiegel erbij en onderkantje richting t raam zodat goed t daglicht er op scheen.
    Dan benen optrekken dus op de rand van t bed zetten spiegel erbij en je kan je hele onderkant zien!!

En omdst je t in daglicht doet kan je alles zien dus vergeet je ook geen haar.

En dan kan je alles doen wat je maar wilt,kortwieken,kaal streepje hahaha ideaal zo liep ik er altijd netjes bij!
    Succes

3. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Hoe krijgen jullie in vredesnaam met je dikke buik je voet op de wasbak :$ , ben al blij dat ik me schoenen nog dichtkrijg :D

Hier helpt ook mijn man hoor , lekker makkelijk , waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ? Hij heeft er tot nu toe niks aan over gehouden :p

Liefs Edith
    Mama van mees*

4. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik krijg niet eens mijn schoenen aan, dus een voet in op de wasbak is echt super-lening.. lukt mij niet!

Ik doe het nu met een spiegeltje:D.. maar mijn vriend moet, als ik nog uit het ziekenhuis komt voordat ik ga bevallen, ook even een mesje op mijn flut werpen.

Kan mij het schelen.. als die daar al niet tegen kan moet hij met mijn bevalling maar lekker op de gang gaan zitten.

5. Iefie

Iefie Niet meer actief

herkenbaar probleem...voor mijn vakantie had ik m'n bikinilijn laten harsen. Wilde het voor de bevalling nog eens laten doen, omdat ik er ook een beetje netjes uit wil zien van onder..maar wat deed het zeer zeg! Normaal gesproken heb ik er nauwelijks last van maar nu lijkt het of het daar supergevoelig is. Wat mij betreft NIET voor herhaling vatbaar ;)

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Voet op wasbak??
    Voor mij te hoog, maar ik douche in de badkuip en zet m'n voet op de rand van het bad. Daarnaast zet ik een handspiegel in de tandenborstelbeker zodat ik een beetje zie wat ik aan het doen ben.

Om vervolgens afgedroogd voor de spiegel er achter te komen dat het er niet uitziet haha

Ach, komt na de bevalling vast wel weer goed ;)

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb ineens allemaal bultjes en jeuk op m'n benen en heb ipv een mesje veet gebruikt...zou het daardoor komen?!?

Over het verdere ontharen had ik het van de week ook met m'n vriend, hoe moet ik dat zo doen vroeg ik me af. Op m'n vriend hoef ik dus niet rekenen, die vindt het maar een raar idee en durft dat niet. Op gevoel dus maar denk ik, en wie er commentaar heeft...pech gehad :D

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb bij Fenna de scheerkop van mijn epileerapp gebruikt. Dat ging goed, zo kan je je ook niet snijden.

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik gebruik ook wel eens veet voor 'de hele boel' ;)

Nooit ergens last van gehad.

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kzat te denken...en in bad??

11. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Best een grappig topic, waar een zwangere Vrouw toch niet allemaal moeite voor moet doen hihi :D

Hier gewoon lukraak scheren, geen voeten op wastafel. Daar kom ik nu al niet meer bij volgens mij haha. Als mijn buik nog dikker wordt gaat manlief het doen. Heeft hij vorige zwangerschap ook gedaan. No problemo.

Als je niet wilt dat je man je helpt, en niet geharst wil worden blijft er maar 1 ding over : zelf stoeien. Succes!

12. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Dit heb ik ook gedaan tijdens de laatste weken. Ik had ook m'n vriend gevraagd, maar die begon er niet aan! Hij was bang dat hij me pijn zou doen! Bovendien zijn ze in het zh wel wat gewent hoor en ze begrijpen ook wel dat je niet alles helemaal glad krijgt!

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Harsen/waxen??? je onderkant??!!! AAAAAAH dat doet toch zeeeeeer! Ik kan het gelukkig nog scheren...
    en de epillady brrrrrr daar heb ik trauma's van, OUCH!

14. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik kan het nu nog zelf doen, anders straks met een spiegeltje en daarna mag mijn man eraan geloven. Maar ik geloof niet dat hij er problemen mee heeft :) en anders op gevoel.

15. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Hier was het met spiegeltje en op gevoel, ook liet ik het mijn man soms doen... Maar die was te voorzichtig wat enkel stoppels opleverde :p :)

16. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    hylarisch dit!! Ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat hij binnenkort aan de bak moet met ontharen omdat ik niet wil dat mijn snoezige babytje zich eerst door een woud van kokosmat moet zien te wurmen!! Eerst wilde hij niet maar voor dat argument is hij gezwicht:)

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hier ook op gevoel. Op m'n hurken onder de douche en dan rats rats met het mes er langs.
    Af en toe vond ik het tijd voor een uitgebreide sessie en dan ging ik erbij zitten en hield ik de spiegel erbij ;)

Voordeel van onder de douche was wel dat ik er tijdens m'n bevalling tiptop bij lag. Ik heb tijdens de eerste weeën onder de douche gezeten om te checken of het voorweeën waren of niet. Ik dacht nu ik hier toch zit kan ik net zo goed even de boel bijwerken. Mocht het dan wel zover zijn, dan is het in ieder geval bijgeharkt ;)

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hoezo bahh...hij doet wel meer met je onderkant, toch :D:D:D

Ik doe de bikinilijn ( streepje ) op gevoel...de onderkant, op mn hurken...gaat nog redelijk...vriend laten keuren...streepje is nog redelijk recht :D mocht het op gevoel niet meer lukken, doet of mn vriend het, of heel de handel gaat kaal :D
    doe het elke ochtend even onder de douche bijwerken, zodat bij onverwachte aankondiging de boel spik en span is :D

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Gebruiken jullie dan een mesje ?! Ik krijg daar alleen maar bultige en jeuk van .

20. angel229

angel229 Niet meer actief

Daarom onthaar ik electrisch! Geen bultjes en geen jeuk.

Zie zelf ook niet het probleem om mijn man het te laten doen :D. Die is wel wat gewend en doet het graag voor me.
    Daarnaast als het straks bij het bevallen niet zo perfect uitziet: So what. Die zijn zoveel gewend en ze hebben echt al veel viezere/ergere dingen gezien.

Deel Deze Pagina