Ik heb al dagen verschrikkelijke rugpijn ik weet van ellende niet hoe ik moet zitten staan of liggen. Sinds eergisteren ook nog eens verschrikkelijke steken bij mn schaambot. De baby ligt al helemaal vast dus indalen is het niet. Elke nacht last van pijnlijkeharde buiken die soms wel zes uur aaanhouden maar niet regelmatig komen. Ik doe dus geen oog dicht. Ik ben die pijn meer dan zat ik ben op moe en gebroken en kan alleen nog maar huilen van vermoeidheid. As maandag heb ik een derde groei echo bij de gyn ivm te grote baby. Ze gaan dan ook bespreken hoe nu verder. Maar zoals ik me nu voel lijkt maandag nog eeuwen te duren En ben zo bang dat ze zeggen we wachten af tot 40wk en dat ik moet bevallen van een mega baby! (hij woog gisteren al meer dan 4 kilo) en is in nog geen 12 dagen tijd 600gr aan gekomen. Sorry voor mn geklaag maar zit er echt ff helemaal doorheen
wat vreselijk ellendig meid, ik weet wel hoe je je voelt (zo voelde ik me bij de vorige ook) veel voorweeen, niet meer slapen, overal pijn, ook een grote baby, mij hebben ze gelukkig ingeleid met 38 weken maar dat was wel mede omdat ik ME heb en als ik te moe word dan kan ik ontstekingen e.d. krijgen.. Dikke knuffel, veel sterkte en nog even op je tanden bijten je bent er bijna!!! ik zal duimen voor goed nieuws voor je!
jesus dat klinkt indd als ellende, ik heb geen adviezen of tips maar wilde je wel sterkte wensen, het is te hopen dat ze snel met een passende en helpende oplossing komen voor zowel jou als die kleine!
jeetje als de baby al zo groot is en zo snel aankomt zullen ze toch niet veel langer meer gaan wachten?! heel veel sterkte!
Nou, geen sorry hoor, lijkt me behoorlijk logisch dat je er doorheen zit. En nu al 4 kilo? Daar kunnen ze je toch niet mee laten lopen tot 40 weken. Flink klagen gaan maandag, laten ze je maar helpen dan. Desnoods morgen nog even bellen of je iets van slaapmedicatie kunt krijgen? Doodvermoeid aan een bevalling moeten beginnen kan natuurlijk ook niet.
Wil je even heel veel sterkte wensen! Misschien toch nog maar eens aandringen op slaapmedicatie? Nachtje goed slapen doet vaak zoveel wonderen. ik vind het helemaal niet gek dat je alleen nog maar kan huilen omdat je zo moe bent...
Nou meis...... Klaag maar lekker hoor!! Ik weet zelf hoe zwaar het is die echte laatste loodjes,ik dacht ook heel vaak...... Hoezo roze wolk? Moet dit leuk zijn??? Nog ff volhouden meid!
Ik begrijp je ook goed hoor! Het valt niet mee die laatste loodjes. En zeker met alles wat jij aangeeft. Dat is erg zwaar! En je man heeft ook nog onregelmatige diensten toch? Dus je kan er ook zo maar alleen voor staan met je zoontje. Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit!
Ja die werkt in de nachten of nja avond en nacht en is vaak van half zes tot vijf in de nacht aan het werk en vaak zelfs later. Dus die slaapt dan vaak tot 12 uur of later. Nou doet hij wel een hoop hoor in huis en boodschappen maar zoontje heeft momenteel heel erg de mama fase en wilt alleen maar bij mij hangen. Drie weken terug heeft mijn moeder hem een paar dagen mee genomen (die woont hier niet in de buurt helaas) dus heeft ze hem lekker mee genomen.
Kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit. Sterker nog, heb een beetje hetzelfde. Slaap al 2,5 maand amper. Voorweeen die komen en gaan. Overal pijn. En iedereen zegt: wauw, wat zie jij er stralend uit. Doe enorm mijn best om niet als een vermoeide hoogzwangere over te komen maar ben er klaar mee. Ik hoop voor jou dat ze je inleiden eerder. Want nu al 4 kilo is pittig. Sterkte meid!
Zoo herkenbaar allemaal! Ik heb nog een peuter en een kleuter rondlopen. Allebei erg hangend aan mij doordat ze net zes weken met mij hebben doorgebracht. Ik snak naar een dagje alleen in bed. Gelukkig komt oma eens in de week en heb ik een man die veel doet en een poetshulp. Maar nog vraag ik me af hoe ik uitgerust aan de bevalling kan beginnen..
Ik kom ook even een knuffel geven want het is zo herkenbaar. Duim met je mee dat ze maandag besluiten dat het genoeg is geweest!
Vannacht weer geen oog dicht gedaan. Van acht uur gisteren avond tot half 4 vannacht "oefenweeen" gehad. Heb de vlk gebeld maar moest af wachten. Helaas weer niet door gezet. En mn welke ging ook vroeg dus ik ben gesloopt