Wat heerlijk voor je. Sterkte met je verdere herstel, maar geniet lekker van die warme lijfjes tegen je aan en de vele knuffels die je kunt krijgen en geven.
Talia : herkenbaar . FIJN HE . Verticaal je kleintje vasthouden .. Mijn man tilde haar wel eens dat ik voor hem stond en haar zo kon"tillen". . hier ook 3 niveau"s en 10 maanden plat voor de operatie waarvan 3 echt niets kunnen( vanaf 8 weken na shannon haar geboorte) Door heel veel pijnstilling vanaf 5 tot 9 mnd leeftijd van shannon 2,5 a 3 dagen in de week zelf voor mijn kids kunnen zorgen . daarvoor en daarna helemaal niet en 24 uur per dag zorg. NU geen tijd om hele verhaal erop te zetten , maar als je op mijn naam zoekt en berichten die ik geplaatst heb vind je mijn verhaal wel.
WoW! Super voor je, zeg. Je blijdschap straalt van je boodschap af Geniet er van en succes met verder herstellen
Wat heerlijk voor jou een je dochtertje! Ik heb zelf ook een spondylodese gehad, meer dan 10 jaar geleden, en heb bijna een jaar gerevalideerd. Drie maanden een bed in de woonkamer gehad. Maar ik was net 20, ging nog naar school en had geen kids. Ik heb heel veel respect voor jou dat je deze operatie hebt gedaan met een baby in huis! Heel veel succes de komende tijd en denk echt goed aan jezelf. Het is nu even afzien maar dan kun je heel lang plezier hebben van je nieuwe rug.
Was ik ook benieuwd naar. Voor mij is het morgen 6 welen geleden en denk dat ik nu ongeveer op hetzelfde zit als jij toen je dit topic opende...
Dat is lief dat jullie t vragen!! het gaat goed. De chirurg is tevreden en ik ook. een groot deel van de rugellende is verdwenen. Ik zorg weer hele dagen voor de kids(is net teveel.maar goed) het korset is nu helemaal af. ik mag nu alles gaan opbouwen en met de fysio gaan starten. sannie hoe is het met jou?
Al helemaal zelf voor de kids zorgen? Ook de oudste naar school halen/brengen enzo? En hoe ziet jouw fysio-programma eruit? Ik moet vrijdag voor het eerst op controle. Ben heel benieuwd wat de chirurg er van vind en wanneer ik met fysio kan/mag starten. Ben er aan toe om me weer te mengen in de "normale wereld" . Ik merk het ook wel meteen wanneer ik teveel doe, daar heb ik dan 2 dagen last van. Maar over het geheel genomen vind ik het allemaal nog niet tegenvallen...