Nu word het wel spannend*

Discussie in 'De bevalling' gestart door TiTaRa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    dag dames, ik ben ondertussen zo'n 35 weekjes zwanger en ik vind het allemaal zo spannend worden! Eigenlijk kan mijn kleintje nu wel ongeveer ieder moment gaan komen...en er is nog zoveel te regelen:
    - Geboortekaartjes moeten nog tot op de puntjes ontworpen worden
    - De zaal voor de babyborrel moet geregeld worden
    - kaartjes voor de babyborrel moeten gemaakt worden
    - enveloppen moeten nog vooraf geschreven worden (makkelijk om te versturen dan wanneer ik bevallen ben aangezien mijn moeder dit moet gaan doen)
    - De suikerbonen moeten nog geregeld worden

Pffffffff :D Komt wel veel bij kijken, bij zo'n kleine spruit!

Gelukkig dat het allerbelangrijkste al klaar is en dat is de koffer van ons kleintje en die van mij om naar het ziekenhuis te vertrekken als het zover is (ik ga in het ziekenhuis bevallen) woon in België! Hier is het de gewoonte om in het ziekenhuis te bevallen!

Hebben jullie mischien nog een paar puntjes waar ik rekening mee moet houden deze laatste weekjes van mijn zwangerschap, of dingetjes die ik nog moet regelen...Het word mij allemaal wat veel als ik er aan denk wat ik nog allemaal moet doen! dus ben ook beetje bang dat ik eens iets zou vergeten...

2. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Hoi,
    hier nog zo iemand die het wel spannend vindt worden, ik heb m'n ziekenhuistas nog niet gepakt en we moeten de proef van het geboortekaartje nog krijgen, morgen of begin volgende week.
    En dan idd de enveloppen nog. Verder liggen alle kleertjes en beddengoed gewassen en gestreken in de kast. Dan hebben we het belangrijkste toch?
    Als ik jou was zou ik lekker veel proberen te relaxen, om uitgerust de bevalling in te gaan, tenminste dat advies krijg ik de hele tijd.

3. Marije1981

Marije1981 Actief lid

21 jun 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    Anders ik wel! De datum is verstreken , alles ligt klaar maar ons babytje blijft mooi zitten en maakt nog geen aanstalten om eruit te komen...

Vandaag nog maar even op pad want zitten wachten schiet ook niet op!

Succes dames :D

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Meid...ik zou zeggen, laat het lekker op je afkomen! Zorg dat je de kleertjes gewassen hebt en eventueel het bedje al hebt opgemaakt.
    Ik dacht ook dat het niet goed zou komen allemaal en bij ons was de babykamer ook pas 3 dagen voor de bevalling klaar (ben wel bevallen met 36 weken). 2 weken voor de bevalling zijn we er toen pas aan begonnen door omstandigheden (dak van dakkapel moest eerst vervangen worden omdat die verrot was).

Maar het is allemaal goed gekomen en ik ben redelijk ontspannen de bevalling in gegaan! Je moet je niet gek laten maken, het komt allemaal wel goed!

Deel Deze Pagina