Ha meiden, Mijn meisje heeft zeker wel 2 keer per dag de hik. Ik weet dat het niet zielig is, maar toch vind ik het wel rot voor haar. Ik vind het ook echt vaak....hoe vaak heeft jullie kindje de hik?
nikki had in de buik erg veel last van de hik. nu nog steeds overigens. ze zeggen wel eens dat hikken 1 of ander iets sterkt. alleen ben ik even kwijt wat dat nu ook al weer was.
hier ook eentje die veel de hik heeft in de buik maar ze zeggen dat het goed is voor t hart en t middenrif vruchtwater smaakt blijkbaar goed dat ze t zo op kan schrokken
Nou als je baby de hik heeft zie je vaak je buik op een hik mannier op en neer gaan als het gebeurt zegt je instinkt van zelf dat het de hik is voel anders dan schopjes maar ik vond zo leuk zag steeds me buik stukje om hoog schieten haha hoop het met me tweede schapzwangerschap weer te mogen belven was gewoon leuk, en kan geen kwaad voor het kind dacht dat het juist idd goed was voor middenrif en zo oevenen voor staks als het geboren is
o dat!!!ik heb nooit geteld. denk toch wel 4 keer p dag. maar ik heb ook rustige dagen en onrustige dagen. bedank vr de uitleg pnirmal!
ook die van mij heeft het bijna elke dag, dat getik is te regelmatig om het schoppen te noemen... Zou hij zo gulzig zijn hahah??
haha, gulzige kindjes dus! Soms heb ik het idee dat het haar dwars zit, ze heeft dan even de hik en ligt daarbij stil. Na een tijdje begint ze echter wat te woelen en te draaien zo van "hè, rothik" Dan wrijf ik even over aar ruggetje en dan wieg ik haar een beetje, dan wordt ze wel wat rustiger.