Hoe blijven jullie positief / houden jullie hoop?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linnik, 13 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Dit bovenstaande heb ik ook gedaan. En gevisualiseerd dat ik zwanger ben. En zwanger word. Paar maanden later was ik zwanger via ICSI. Het heeft mij heel erg geholpen. Ik liep ook bij een alternatieve therapeute hiervoor.

2. Linnik

Linnik Lid

22 jun 2015
    74
    0
    6
    Rotterdam
    Hoi meiden! Nou... Ik zit inmiddels op wacht dag 13... Vorige iui kwam de menstruatie al op dag 10.. De hoop daalt desondanks.. Ik voel niets.. Althans.. Ik slaap slecht maar dat komt denk ik toch door de zenuwen.. Af en toe steekjes in m'n borsten maar dat heb ik sinds de hormonen ook als ik ongesteld wordt.. Heb net nog eens de folder gelezen van t ziekenhuis.. Ik dacht dat ik kon testen na 14 dagen maar ze adviseren na 3 weken.. Mits ik opeens enorme verschijnselen krijg ga ik dus voorlopig nog niet testen.. Vind het zooooo moeilijk om m'n zinne te verzetten nu... Blech! Iemand tips voor afleiding?

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Bij ons zeggen ze dat je kan testen op 16 dpo, maar je kan op 14 dpo ook al testen hoor. Je mag morgen best wel een testje wagen als je het aandurft. Ik vind pas testen op 21 dpo best wel laat, tegen die tijd ben ik altijd al lang ongi. Hopelijk krijg je twee strepen op je test!

Ga je nog vaak naar de acupunctuur?

Deel Deze Pagina