In april gaan wij verhuizen. De kamer van onze dochter wordt dan een echte grote meidenkamer Omdat ze gek is van alles wat meisjesachtig is wil ik een pip studio slaapkamer voor haar maken. Alle muren met pip behang wil ik niet, want ben bang dat mijn man dan een hartaanval krijgt. Ik kan dus heel goed ideeen gebruiken en zou graag foto's zien. Wat ik tot nu toe bedacht heb: - 1 muur iig hardroze en dan van die mdf letters erop met haar naam. Die letters zijn behangen met pip behang. - die vogelhuisjes vind ik ook cute, die wil ik ook. - en ik heb van die zelfklevende pip vogeltjes gevonden, die wil ik dan op een andere muur (heb 3 muren waar ik iets mee kan) maar weet nog niet hoe of wat. Wie is handig met dit soort dingen en weet nog leuke pip spulletjes of heeft foto's???
Leuk! Ik heb wat foto's in mijn album staan ter inspiratie. Vogelhuisjes beplakt met pip behang (via marktplaats verschillende kleine stukjes te krijgen) en kubussen met pip behang. Kijk ook een op de pip studio hyves!
Kijk maar in mijn album Heb de kamer van onze oudste ook een beetje in pip style....als je daar ook foto's van wil dan roep je maar.
Ik lees even mee. De kamer van ons Alyna is wit+oranje. Heb de kleuren gekozen toen ik het geslacht nog niet wist. Maar ik zou er ook wel een echte meidenkamer van willen maken!
ja leuk hè pip studio,de kamer van mn dochter is heel klein dus dan werd pip erg druk dus we moesten het een beetje neutraal houden. Ik denk dat we in het voorjaar onze eigen slaapkamer met pip doen (als ik mijn man zo gek krijg tenminste)
@consider & Brendat, wat een leuke kamertjes zeg! Afgelopen zaterdag heeft mijn vader ook de babykamer in volledig pip studio behangen! Helemaal leuk, en ben nu dus nog op zoek naar een beetje inspiratie om het verder aan te kleden! Dus ik lees nog even mee .
o wat een leuke kamertjes!!! mamamadelon, als ik onze eigen slaapkamer zo doe, dan doet mijn man geen oog meer dicht denk.
Ohh ik vind Pip zó leuk voor meisjes.. ik had ook al helemaal bedacht hoe ik de babykamer zou gaan doen voor onze dochter, helaas niet meer van gekomen, maar kan niet wachten tot ik het ooit nog eens zo kan maken
Mijn dochter heeft ook een pip kamer, heb alleen geen foto. 1 muur is behangen, omdat het een best heftig behangetje is en dat wordt to much als alles pip is Ik heb zelf een vogelhuisje beplakt met pipbehang en wat andere sierdingetjes, lintjes e.d (Xenos). En ze heeft 2 boekenplanken die we ook met hetzelfde behang beplakt hebben, anders was die muur zo wit in tegenstelling tot de pipmuur, Pip=cool! deze is het iig Bekijk bijlage 206293
Cool kamertje! Ik vraag me af.. die lamp met die verschillende kapjes. Heb je die zelf samengesteld of kan je die zo kopen? Ik vind die dus echt heel tof
Ooh wat leuk!! Je hebt hetzelfde idee als mij voor ons nieuwe huis. Haha! Wij hebben hier voor Tara al een mooie pip kamer. Ik heb wel een foto..... Maar die is eigenlijk niet zo mooi. Was voor de verkoop dus álle accesoires zijn weg gehaald en er hing nog een lelijke lamp etc.. Maargoed even voor het idee:
En dit is nu dr nieuwe bedje. Met een bijpassend pip overtrekje natuurlijk! Deze kamer is niet wat ik straks wil, maar straks mag en kan ik heeeelemaal los gaan! ( tis ook zo'n schattig huisje, heb er nu al zin in! )
Ik zag trouwens bij de intratuin de kerst afdeling, heeeele leuke vogelhuisje! Helemaal in pipstijl. Was eigenlijk dus voor de kerst bedoelt. Maar ik haal er straks vast wat voor in dr nieuwe kamertje! Er hangen geen kerstballen aan ofzo , zijn gewoon uber vrolijk en pipperig. Niemand die weet dat het een kerstartikel is. ( prijs van een kleine was ongeveer 6 euro, en een grotere 10/14 euro )
Oehh leuk je bent al helemaal aan het inrichten! Hier dan geen pipkamer dat wilde ik wel maar ivm verkoop van het huis maar gekozen voor glasvezelbehang. Maar misschien vind je zo'n boom leuk om je vogelhuisje en vogeltjes in te verwerken Bekijk bijlage 206310