ik zag het topic over die 52 euro terugkrijgen... en een aantal reacties dat mensen gekld terug krijgen....\ maar uhh nu vraag ik me af wat jullie aan voorschot moetn betalen? wij hebben een nieuwbouw huis... en wonen hier sinds december dus de eerste maanden is behoorlijk gestookt voo rhet vocht.... we hebben een 2 onder 1 kapo woning, open trap vaste trp naar zolder 3 slaapkamers ik moet 133 per maand betalen... en jullie?
142,50 Eengezinswoning (vrij nieuw) met 3 slaapkamers en open trap naar zolder. Overigens hebben wij erg grote ramen in alle kamers, in elke kamer (inclusief de badkamer) zijn ze 2 meter breed
ik betaal 179 euro per maand, eenegzinswoning met 3 verdiepingen en 3 slaapkamers , tis een nieuwbouwhuis en supergeisolererd zeggen ze dus ben benieuwd aan het eind van het jaar...
Wij betalen 220 euro per maand aan voorschot. Vind het erg veel. Maar in januari komt er weer een jaarafrekening en hoop geld terug te krijgen. We wonen trouwens in een vrij ruime tussenwoning.
ik zat op de 191 euro en ben nu gezakt naar 181 euro maar ik had sinds gisteren hier een terrarium staan en dat soort dingen vreten energie. (dat beessie is bij heden overleden ) dus hopelijk ga ik volgend jaar ook weer wat naar beneden maar het is ook wel lekker als je geld terug krijg. ik woon trouwens in een drie kamer appartement op de begane grond.
169 euro per maand. Tussenwoning, 2 verdiepingen, geen zolder. HR ketel. Maar wel lichtelijk internet/computer verslaafd, dus wij verbruiken veel energie dankzij de pc's.
wij betalen 140 voor elektriciteit en gas eengezinswoning met 3 slaapkamers en een badkamer en een vaste trap na de zolder. wel weinig dan vergeleken met de rest!
90 euro voor gas volgend jaar, dat is een voorschot dat zij hebben bepaald. Ik betaalde 65 euro dit jaar, en ik kreeg weer 250 euro terug. We zijn waarschijnlijk zuinig. We zitten in een oud huis, uit 1900. Wel overal dubbele beglazing. Voor electra betaal ik 40 euro in de maand. Of bedoelen jullie ook alles samen?
dat is maar net hoe bont jij het maakt meestal schatte ze je te hoog in , ik betaalde eerste jaar 141 eurie nu na afrekening 133 zuinigheid met flijt je krijgt er wel soms hoofdpijn van van hallo jongens lichten ed uit (teminste hier )maar het loont wel
wij betalen 150 euro per maand, we wonen in n groot appartement met 2 grote slaapkamers en veel ramen. Ik krijg liever op t eind van t jaar terug, dan dat ik voor akelige verrassingen kom te staan.
Wij 154,= Ook best veel dan trouwens Maar ik denk dat we terug krijgen. Vorig jaar was ons maandbedrag te laag en moesten we bijbetalen. Toen hebben ze het gelijk een heel eind verhoogd.
wij betalen 183 gas per maand, 113 electra, samen dus296 eurootjes Erg veel, het is wel een groot huis, niet geheel geisoleerd, gaan we nog op korte termijn doen. Maar het is een boel geld!