PROEST#### uhm volgens mij weet jij niet waar je het over hebt,ik heb ook een draagZAK ( dus geen doek!) Maar die is ergonomisch hoor echt wel fijner voor beentjes en heupjes......(mika had ook reflux) Zijn echt geen indianen verhalen hoor,maar iedereen is vrij om het gebruiken dus ga je gang!
Wat zijn jullie toch allemaal van die zeurtantes? Je "beschadigt" echt niet je kindje hoor. En als wij vrij zijn om het te gebruiken, waarom komen er dan zoveel achterlijke kommentaren? Er vraagt hier iemand hoe anderen het doen met naar de winkel gaan, nou daar antwoord ik op. Ik ga toch ook niet staan "schreeuwen" tegen andere omdat zij bv volle melk geven ipv halfvolle? Echt waar mensen, waar zijn we mee bezig? Vervelen jullie je een beetje of wat?
Ik zag laatst een moeder die zo'n eetstoel-verklein-kussentje meehad Kindje zat heel stevig in het winkelwagentje
Jij bent echt een kinderachtig mens, mag toch wel hopen dat er hier een moderater is om dit soort gedrag in toom te houden.
Ik ga altijd lopend met de kinderwagen. Mandje aan mijn arm. Of de oudste een karretje laten duwen. Als ik met de auto ga, zet ik hem in de buggy. Kan ook de bondolino gebruiken, maar ik ga liever met de kinderwagen want daar kunnen mooi mijn boodschappen onderin! Oh en de appie heeft babystoeltjes op sommige karretjes!
Vroeger deed ik gewoon de maxicosi in de winkelkar. Sinds een maand of 9 gaat ze gewoon in het zitje van de winkelkar. Ik snap niet goed waarom dat nog niet zou lukken?
Hallo dames , Wat een fijne tips. Op de reactie waarom hij uit de mc moet hij is er te groot voor vandaar. Samen met vriend lief boodschappen doen kan niet hij werkt 6 dagen in de week en is altijd erg laat thuis vandaar. Ik heb nu wel een draagzak maar ik vind hem verschrikkelijk (chicco) doet pijn. Heeft er iemand ervaring met zon winkelwagentas (bv van babea)? Wat is een fijne draagdoek/zak? Ook voor mijn rug!. En tot hoeveel kilo/maanden kan hij daar dan in?
Over het algemeen kunnen ze wel een tijdje in een draagdoek. Eerst voor en later op de rug. Al moet je wel wat handigheid krijgen met knopen (als je een knoopdoek hebt tenminste). Mijn zoontje heeft tot 14 kg in de draagdoek van ByKay gezeten. Ging prima.
Bij jumbo, ah etc hebben ze hier karretjes met ligstoeltje erop. Nooit gebruikt, want ik deed beeb tot een maand of 10 op mn buik of rug in de draagdoek of ergobaby. Dat je met 9 maand nog de maxicosi uit de auto tilt, sleep je je dan niet suf?
EllaRoo draagdoeken 4,60 meter - SlingoMama deze draagdoeken ( En anderen bij geweven ) kan je mee buik en rugdragen. Ik draag mn 2,5 jarige peuter, 15 kilo, nog moeiteloos op mn rug in de doek. Meestal draag ik baby/dreumeszoon maar soms wil meisje in de doek als ze moe is van het lopen en dat is geen probleem. Dus qua gewicht kan je nog wel een paar jaar vooruit met een fijne doek! Ook ideaal voor als ze dus veel zelf lopen en moe zijn, nooit meer gedoe met de buggy meeslepen en een kind wat steeds zelf wilt lopen.
Ik pakte 2 grote pakken wc papier en zette die rechtop naast haar bij de kassa leverde ik die weer in en bedankte ik de dames bij de kassa hartelijk of ze ze terug wilde zetten
Daarom propte ik wat boodschappen aan weerskanten. Ik heb ook weleens hem de hele tijd met 1 hand vastgehouden en om hulp gevraagd als ik iets nodig had waar ik dan niet bij kon. Mensen zijn ontzettend behulpzaam als je het vraagt en winkelpersoneel zeker.
Haha ja gelukkig is onze kleine man niet zo zwaar. Maar Pff mijn arme rug Ik doe boodschappen bij de emte die hebben dat niet.
Duur grapje hoor die draagdoeken! Ik sloeg bijna achterover toen ik, na alle indianenverhalen (die ik overigens ook met een korrel zout neem. Alles met mate, dus de babybjorn ook) het advies kreeg van iemand om over te gaan om een doek. Gewoon zelf een stofje kopen voor een paar euro bij ikea. Randen omzomen en klaar is kees. Maar als antwoord op je vraag: In de kinderwagen met deels de spullen in het mandje eronder en deels een AH-mandje op wieltjes achter me aan rijdend. Brood op de zonnekap... In het ergste geval spullen al in de tas en deze aan het handvat van de kinderwagen.
Mandje op de zonnekap van de kinderwagen zetten en een mandje achter je aan slepen. Dit duurt ws maar kort, dan kan je kindje langer blijven zitten en wordt t weer makkelijker