griep met hoge koorts tijdens de klusdagen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Cara, Jan 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cara

Cara Actief lid

Jul 19, 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Alsof griep op zich nog ni erg genoeg is, krijg ik ze toch wel net op m'n vruchtbare dagen zeker!
    Nu heb ik ergens gelezen dat dit je eisprong wel degelijk kan beinvloeden. Je zou er een latere of zelfs helemaal geen eisprong door kunnen krijgen.
    Zijn er dames die hier ervaring mee hebben?
    Ik heb een regelmatige cyclus van 25 dagen en krijg elke maand op dag 11 pijnlijke borsten vanwege m'n eisprong en deze maand dus niks en zit al op dag 15.
    En de koorts is toch al enkele dagen verdwenen.
    Alvast bedankt dames!!

2. AKB3

AKB3 Actief lid

Jun 6, 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee, heb griep met koorts gekregen op 4dpo, dus ben benieuwd of het invloed kan hebben. Wel eisprong gehad dus, maar benieuwd of het verder invleod kan hebben.

3. Cara

Cara Actief lid

Jul 19, 2012
    214
    0
    0
    Niel
    Precies nog ni veel mensen ziek geweest tijdens hun 'klusdagen'!! :)

4. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

Aug 23, 2010
    581
    15
    18
    Female
    Oh wat balen! Ik loop in het ziekenhuis en zij geven aan dat het bij de vrouw geen kwaad kan. Maar voor de zwemmers is griep dus niet zo goed. Mijn man heeft ook griepverschijnselen en afgelopen vrijdag hadden wij de IUI, gelukkig was het goed. Ze vertelde dat het pas 3 weken later gevolgen heeft.

5. Cara

Cara Actief lid

Jul 19, 2012
    214
    0
    0
    Niel
    Bedankt voor je reactie Lotteke!
    Jullie zijn precies ook al ff bezig zie ik, ik bewonder jullie moed en hoop heel erg dat het deze keer raak is bij jullie! xx

Share This Page