Hoi dames, Bij onze dochter ook borstvoeding gegeven, maar ik ben helemaal kwijt of ik nu wel of niet extra vitamines heb geslikt tijdens de borstvoeding. Ik eet over het algemeen gezond. Twee stukken fruit per dag (of meer) en netjes alle maaltijden. Dus, daar zal het niet aan liggen. Nu slik ik Mama materna van Centrum. Maar dit gaat hier uit de schappen en ik dacht, tijdens de borstvoeding aan Etos vitamines die speciaal voor moeders zijn die borstvoeding geven. Wat gebruiken jullie, of hebben jullie goeie tips... Let me know!! Liefs, Sandra
de meeste zwschapsvit kun je ook gewoon met de bv slikken. Gravitamon....of gewoon vitaal zwanger van kruidvat
Oké, bedankt dames. Ik twijfel of dit echt nodig is zeg maar. Maar ik denk dat ik dan voor die van de Etos ga.
Ik weet niet of het perse nodig is bij een gevarieerde voeding. Mijn verloskundige gaf in de kraamperiode wel een advies over vitaminesupplementen voor de mama maar ik kan me niet zo goed meer herinneren of dit ging om een multivitamine of vitamine D. Zij raadde mij wel aan om het potje dat ik had staan te gebruiken.
Oké, ik wou het vandaag vragen. Maar ben het helemaal vergeten. Wel vaker last van de laatste tijd. Hihi.. Het geeft mij wel een fijner gevoel, ook al eet ik gewoon gevarieerd. Maar ik ben dus helemaal kwijt hoe ik dat de vorige keer deed. Wie weet komt mijn geheugen na de zwangerschap weer terug!
Haha... Erg hè meid? Bij onze dochter duurde het ook heel laaaaaaang... Ach, is soms ook best grappig!
Ík gebruik orthica prena fem, geen toevoeging van slechte E-nummers. Ze kosten wel wat, maar DA(waar ze te koop zijn) heeft vaak acties van 25% op artikel naar keuze. Ik slik ze al heel lang en voel me er goed bij. Ik eet ook gezond, maar zo weet ik dat ik geen vitamines te kort kom.
Ik slikte tijdens zwangerschap Gravitamon en gebruik dit nu nog steeds. Beeb is nu 14 weken en krijgt borstvoeding