veel dorst na kdv.

Discussie in 'Voeding' gestart door zwangervan4e, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Onze zoon 2 jaar is een echte nathals jij drinkt mega veel thuis maar op het kdv krijgt hij veel minder drinken omdat ze daar de drinkmomenten beperken TOT 3x en dan drinkt hij al 2 bekers per keer, maar thuis drinkt hij wel 2 liter water per dag. Xmi bloed is al onderzocht op suiker hoor dat is het niet maar als hij van het kdv weer komt dan huilt hij het uit van de dorst, moet ik aan de leidster vragen of hij meer mag drinken tussendoor? Maar dan willen de andere kids natuurlijk ook ik snap de regelmaat op het kdv ook wel en 6 bekers drinken tussen 9 en 5 daar is eigelijk genoeg voor een 2 jarige maar niet voor mijn zoon. Nog meer van die nathalsjes hier? En hoe lossen jullie dit op?

2. adi

adi Niet meer actief

Mijn kinderen bij lange na niet zoveel, maar wij hebben ook afgesproken met kdv dat ze rond 17uur nog drinken krijgen.

3. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken dat, dochter drinkt wel niet zo veel maar die kwam ook met dorst thuis. Vertikte te eten maar dronk wel in no-time haar beker leeg. Overlegd met kdv dat ze haar tussendoor ook wat aanbieden. Komt bij ons ook wel dat ze tot voor kort sliep op de tijden dat er wat te eten en te drinken aangeboden werd. Zij kreeg dan op een andere tijd, maar dan zat er 's middags te veel tijd tussen de laatste keer drinken en het naar huis gaan.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hier geven ze 's ochtends thee, bij de lunch melk (mijn zoontje krijgt thee of sap) en na het slaapje in de middag sap. Als de kinderen daarna nog dorst hebben, krijgen ze water.
    Ik vind dat een kind altijd water moet kunnen drinken als het dorst heeft!

Deel Deze Pagina