Hoi allemaal, Wie heeft er ervaring met ontgiften/detox? Na 4 keer op dee ok te hebben gelegen in 10 maanden,3 mislukte zwangerschappen, 2 flinke infecties met bijbehorende abkuur merk ik dat m'n lijf t niet leuk meer vind. Ik wil t graag een boost oid geven. Zit te denken aan een detox kuur zodra ik van dese abkuur af ben. Maar hoe wie wat waar?
Omdat je de AB kuren hebt gehad zou ik wat pro biotica aanschaffen.. Er zijn thee en sap kuren en alles smoothie maken weetikhetallemaal wat.. Drink altijd genoeg water.. Verder geen idee, m'n moeder deed vroeger altijd wel eens van die maffe sapkuurtjes maar ik ben daar niet zo van!
Ja je moet sowieso eerst even zorgen dat je darmen weer goed gaan werken, dus even probiotica gaan nemen. Die kun je gewoon bij de drogist kopen. Daarna zijn er zoveel manieren om te ontgiften of detoxen. Het is maar net wat je aanspreekt, denk ik.
Maak het detoxen niet te lang, dit is juist weer slecht voor je lichaam. Doe het bijv 5 dagen en eet daarna gewoon gezond, niet denken ik heb detox gedaan ik ga nu patat ofzo eten. Tip: koop niet onnodig dure drankjes die er "speciaal voor zijn gemaakt." Heb je een blender of juicer dan heb je alleen voldoende fruit en groenten nodig. Maak daarvan je shakes/sappen en drink daarnaast goed water.
Detoxen qua sapjes etc schijnt echte bull shit te zijn en is vooral erg duur. Ik zou gewoon even gezond eten (clean), verse citroen water etc nemen en een probiotica kuur nemen!
Bedankt voor de reacties! Slik nu floradix ivm bloedverlies/ijzer en probiotica ga ik morgen halen. Ben zoo moe. Candida erbij, weinig eetlust en verl hoofdpijn. Hoop snel weer normaal te kunnen functioneren zonder iets te forceren. Ieman een tip boor een probiotica?