Heerlijk bij dit mooie weer, een lekker wijntje! Maar welke is nou het aller lekkerst? Kom maar door met jullie opties dan kan ik ze deze zomer allemaal gaan uitproberen!
Heel cliché... maar ik vind de Meiland Rosé heerlijk. Verder ook vaker Bree in huis. Deze Rosé met een bubbel is ook heerlijk: Astrid & Thérèse Bella Rosé Spumante
Afgelopen zomer in Frankrijk aan de Cabernet d'Anjou rosé, smaakte goed zal eens kijken waar ik die hier kan scoren
Ik hou van de Merlot rose van Grand Sud. Ook nog eens superbetaalbaar! Mijn goto wijntje voor gewoon thuis.
Even een redelijke budgetvariant: Lancers! https://www.ah.nl/producten/product/wi65780/lancers-rose-table-wine
Ik was overigens altijd in de veronderstelling dat Rosé van pinot grigio druiven gemaakt dient te zijn om echt Rosé genoemd te worden
Oh echt whahaha, nooit geweten, drink meestal wit en anders vaak White Zinfandel, dit was zeg maar zo'n toevalstreffer op vakantie
Moet zeggen, was ook op vakantie, in mijn herinnering een lekker zoetje, maar niet te, maar ik hou ook totaal niet van hele droge rosé