Hoe breng ik dit netjes over..?

Discussion in 'De lounge' started by MamaVanGilani, Oct 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik was zo pissed dat ik daar nie eens over nagedacht heb om t zo te doen..

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Als je zo al op mij reageerd terwijl ik netjes mijn mening geef, vraag ik me af hoe je je daar gedroeg ;)

Ik doe niet alsof je daar als een klein kind stond, dat maak je er zelf van. En ik zeg niet dat je de kapsalon op dit forum zwartmaakt, dat maak je er ook zelf van.

Ik heb je haar niet verneukt hoor, ik zeg gewoon op een nette manier wat ik ervan vind.

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Voor jou echt vervelend maar je schrijft wel heel leuk ;) haha goed opgelost en ik wou dat ik dat ook durfde!

4. misa

misa Niet meer actief

Ik weet niet hoe het afgelopen is, maar die 15 euro kon ze op haar buik schrijven! als een kapper je haalt vernield, zullen ze het ook moeten oplossen en eventueel zelfs vergoeden. Kom op zeg! Is ze niet goed wijs?

5. MamaVanGilani

Ik gedroeg me daar echt als n mongool. Heb alles bij elkaar gekweken en alles en iedereen gedreigt mijn haar goed te maken. Zo goed..?

6. MamaVanGilani

en ik heb ook echt als een klein kind op de grond liggen stampen en te krijsen!

7. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    hahaha. fijn dat het zo is "opgelost" ben benieuwd hoe je sch-zus verder nog reageerd.

persoonlijk zou ik tegen de baas zeggen dat ik mijn sch-zus even wilde spreken als dat mogelijk is. dat ik voor haar kwam. en dan kijken wat ze zou zeggen zonder gelijk de baas er bij betrekken.

Dan had ze nog een kans gehad om het goed te maken (al had ze al kansen zat gehad natuurlijk

8. MamaVanGilani

Ach ja tis altijd achteraf had ik dit, had ik zus, had ik dat maar gedaan..
    Maar je hebt wel gelijk! ;)

9. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    ach ik snap je ook weer wel. Ik snap je sch-zus gewoon niet. ten eerste de kosten. en dan nog durven te vragen om die 15 euro..!? en dan ook nog doen alsof je niet thuis bent? en dan heb jij het straks zeker gedaan?

Ik heb zelf ooit bij een kapper!! ja ja (een dure nog wel) high lights laten zetten. en zag er prachtig uit. op een bepaald moment (na een dag of 2!) zat mijn moeder achter mij in de auto en viel mijn haar wat op zij bleek ik een hele vlek achter op mijn hoofd te hebben!? het leek net een kale plek (gewoon hartstikke wit! ) was het uitgelekt. en dat had Madam echt wel gezien met het fohnen hoor!! nee mij gewoon voor lul laten lopen!

dus terug. heeft een andere kapster (terwijl zij er wel was) het opgelost.. en zat ik nog een keer 4 uur in de stoel:x

het gaat niet om de fout. dat kan gebeuren. maar trek je mond even open zeg... los het op en laat niet iemand voor schut gaan.

10. MamaVanGilani

Lekker lullig ook!! Menn!! En dan is t maar goed dat iemand t tegen je zegt, want zelf zie je t van achter nie!

11. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar vanavond nog iets van je schoonzus gehoord?

12. MamaVanGilani

Helemaal niks! Had t wel verwacht dat ze iets zou laten weten..

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Vergeet niet dat TS al heel veel andere dingen geprobeerd heeft voordat ze naar de salon ging.
    Mee eens! Zoals ik al eerder zei: Die man scoort juist punten door het op te lossen, terwijl het buiten zijn verantwoordelijkheid valt.
    Da's ook menselijk.

Ben ook benieuwd of je nog wat van je schoonzus of schoonmoeder hebt gehoord.

14. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    @ts.

Ten eerste knap hoe je het hebt aangepakt,weet niet of ik het gedurft had :)
    Snap dat je na een hele tijd wachten uiteindelijk voor z'n oplossing gaat.
    Maar ik snap ook bloem82 hierin.
    De titel is natuurlijk hoe je het netjes moet aanpakken.
    En niet iedereen leest het hele verhaal,vaak alleen het begin en eind.
    En alles wat er dan tussen valt (in jou geval alles wat jij geprobeert hebt) word dan niet gelezen.
    En dan kan ik snappen dat iemand jou manier geen nette manier vind.
    Hoop dat je snapt wat ik bedoel :)

En nogmaals ik begrijp wel dat je uiteindelijk op z'n punt komt dat je dit nog als enigste mogelijkheid ziet.

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    De eigenaar/baas reageerde waarschijnlijk alleen zo omdat hij geen toestand wilde in de zaak.
    Het is natuurlijk ronduit belachelijk dat jij thuis je haar laat doen en vervolgens bij een ander in de zaak gaat klagen omdat een van hun kapsters dat was.

Als mijn tante die in een bakkerswinkel werk thuis voor mij een brood bakt wat niet te eten is ga ik toch ook niet naar die winkel om te klagen.

Echt kinderachtig,niet goed dat zei niet reageert hoor en kan me voorstellen dat je daarover pissig bent maar had het nooit zo gedaan.Wat ben je er nou mee opgeschoten ook niks toch?!

16. MamaVanGilani

Dank je wel Agnes, je verwoord het helemaal goed. Maar als iemand zo heftig reageert, kan die ook de moeite nemen om eventjes de moeite nemen om alles terug te lezen dan weet diegene ook hoe of wat.

17. MamaVanGilani

Weet je, jij vergelijkt appels met peren!

18. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Daar heb jij ook weer gelijk in ;)

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Whahahaha ik lig hier helemaal in een scheur....wè unne toal war mamavangilani :D.

Echt een geniale aktie meid! Goed zo, ge laat da prachtige haar toch nie verprutsen??
    Ze heeft kans zat gehad om het te herstellen, ze kent je langer dan vandaag waarschijnlijk en had ook wel kunnen verwachten dat jij het hier niet bij zou laten zitten. Dussssssss

20. MamaVanGilani

Tanxx mamakelly!! :D

Share This Page