Welke haakjes hebben jullie en zijn ze handig in gebruik ? Wij hebben nu die van ikea: nadeel is dat ze vastklikken en dan weer lastig los te krijgen zijn. Heb ook die van de hema gekocht: wat een ondingen krijg ze niet eens goed gemonteerd Volgende maand krijgen we een nieuwe keuken en wil graag goede haakjes op de deurtjes.
Ik heb ze van Dreambaby... Je schroeft 1 deel aan de binnenkant van het kastdeurtje en dan gebruik je een magneetje om het deurtje open te krijgen... Je ziet er aan de buitenakant ook niks van. Zie link http://www.dreambaby.info/Dutch/maglock.php Ze zijn wel duurder dan die van Ikea enz. maar het grote voordeel (vind ik) is dat ook als ze gaan snappen hoe het systeem werkt, ze nog niks kunnen als ze het magneetje niet hebben. Ik heb 3x2 slotjes gekocht, dan krijg je bij elke set een magneetje (3 in totaal dus) 1 daarvan heb ik weggelegd als reserve..
Hee, wat een handig ding Bluesky, die onthoud ik, ga toch verhuizen en misschien is dat wel handig voor in de nieuwe keuken. Waar heb je die gekocht?
Ik heb ze hier in het dorp gekocht bij Enorm maar volgens mij heb ik ze ook wel eens gezien bij de praxis of iets dergelijks...